Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Leverans från vårt spanska apelsinträd
Image

5 gillningar

Trådlöst carplay ska det bli här! :grinning:

8 gillningar

Var har du köpt den ifrån? Är det någon som vet om Volvo kommer uppgradera till trådlös carplay?

Köpt från eftermontering.se.
Är den som Esse och co testat här tidigare.

Vad är det där? :open_mouth:

Edit: Såg inte de senare inläggen :slight_smile: Fanns det en recension på den här på bubblan?

Yes, finns här, du hade redan vart och härjat i tråden såg jag! :grinning:

Har du hus där? Eller hur gick det där till :thinking:

crowdfarming
Samma pris som ekologiska apelsiner på ica

2 gillningar

Funka den bra?

Kul grej, vad kostade frakt och trädet?

Frakt ingår i priset. Vet att jag räknade på det förra året och då var kilopriset samma som för ekologiska på ica. Skillnaden är att bonden får mycket mer pengar och jag får godare apelsiner. Beställt 20kg i år, förra året 40kg

4 gillningar

Inte hunnit testa den ännu, får bli ett projekt för morgondagen tror jag. :grinning:

Låter som en spännande grej att testa

1 gillning

Superintressant. Blir sugen på flera av alternativen, Kaffe, olivolja, appelsiner… Jag vet dock att kaffe är svårt att göra bra, medan olivolja tvärtom kan bli överraskande bra vid lokal odling. Hmm, ska nog prova något i alla fall.

2 gillningar

Samma här, måste testas. Tack @bjorsi, visste inte om detta. :slight_smile:

1 gillning

Är också sugen på att testa olivolja faktiskt.
Apelsinerna har alltid varit superbra, förra levererade PostNord till dörren. I år levererar UPS till dörren :ok_hand:

2 gillningar

5 gillningar

Har testat den som hastigast nu.
Enkel att koppla in och ihop med telefonen.
Gränssnittet i bilen känns som vanligt och GPSen funkar fint.
Upplever en fördröjning på 1-2 sekunder när jag pausar musiken tills det faktiskt stannar, så upplever jag inte det med sladd, men inget jag personligen stör mig på allt för mycket.

Tar en stund att koppla upp, till skillnad från när jag kopplar i sladden så frågar nu bilen om jag starta CarPlay varje gång jag startar bilen. Sen tar det en stund att starta CarPlay och sen tar det en stund för telefonen att ansluta till dongeln.

Så överlag är jag nöjd än så länge, men det märks att det är trådlöst istället för kabel kan man väl sammanfatta det! :slight_smile:

2 gillningar

Efter inspiration från @FredrikAndersson kom denna hem. Och verkligen hem, trodde jag skulle hämta upp den. Från Amazon.se

4 gillningar

Okej! Jag skulle nog störa mig på fördröjning :sweat_smile: tack :slight_smile: