Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Jag antar att fler kommer att följa efter, kan sen bara Apple släppa en Magsafe laddare med svart kabel så kommer det att tryckas på köpknappen direkt.

2 gillningar

Har du en länk?

Varsågod.

https://www.brodit.se/searchList.html?pn=prod&query=magsafe&mmDevices=1&mmVehicles=0&deviceModel=iPhone+12

1 gillning

Beställde precis Brodit hållaren med cig kontakt. Stod är under produktion så vi får väl se när den kommer. Tog den med stöd undertill.

5 gillningar

Exakt samma spec som iPhone 12. Bara formatet som skiljer. Köpte också en till mig själv. Skönt att gå tillbaka till mindre format med lite större skärm. Funkar kanon i combo med iPad 12.9”
Två ytterligheter :joy:

10 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Vad har du för kontorsstol?

En uppsättning till !

7 gillningar

Audi

23 gillningar

Bra köp ! :facepunch:t2:

Toveks! Jag växte upp i samma område som de grabbarna.

I vilken stad? :slight_smile:

Stad, byhåla. Ätran i Halland. Dom var utanför Gunnarp. Har sommarstuga nära sonen som har auktionsfirman.

Blir det en recension också?

Hehe misstänkte att det inte var i Lund där denna är köpt :slight_smile:

Ny? Vad kostar en sådan?

Som cyklist har jag fördomar om Audi-förare. :face_with_hand_over_mouth: Det är ovanligt ofta jag ser bilar med fyra ringar i fronten som kör rätt “offensivt”. Har dock klarat mig hittils även om det varit nära några ggr.
Själv cyklar jag felfritt. :innocent: :laughing:

Medhåll, mina fördomar om personer som äger tyska svulstiga bilar (oavsett om de sitter i bilen, på en sadel eller försöker tränga sig före i någon kö bara för att just de är såååå viktiga) är enorma!

Här vill jag nog också erkänna att jag inte alltid är den säkraste elcykelföraren på planeten…

6550 kronor i månaden plus försäkring på privatleasing i 24 månader. Typ billigaste bilen du kan “äga” på 24 månader.

2 gillningar

Gunnarp! Denna metropol. Jag har en svägerska som bor där :wink:

1 gillning

Ja visst!