Vad köpte ni senast? (2019–2021)

1210 :heart::heart::heart:

1 gillning

Ett stort grattis till nya bilen!
Fanns det larm i den?
Var det som en ny värld jämfört med gamla bilen?

Tackar. Vet ej, har inte kommit så långt i boken än, somna med den på bröstet :slight_smile:
O ja, går inte a jämföra en bil med allt mot en med inget.
Komforten likaså, och ljudsystem, vilken dröm för att vara i en bil trodde inte att det var min musik :slight_smile:

3 gillningar

Stort grattis till nya bilen @anon83749704 :smiley:

Faktiskt riktigt snygg, bra val!

1 gillning

Vilket bygge! Hade två från början. Denna har jag haft i över 30år och funkar lika bra nu som då. :+1:t3:

Efter inte mindre än två olika recensioner här på T har jag nu köpt en Mophie Juice pack access. Prylen(betteriskalet) som ger din iPhone USB-C..:heart_eyes:

bild bild

Recensionerna:

Man får väl konstatera att recensenterna värderar produkten lite olika..:roll_eyes::grin:

5 gillningar

Jag vill tro att Marcus hatar skal och förtjockning på sin telefon - därav sin aversion mot just det här batteriskalet.

Jag använder inte batteriskalet som ett skal utan som en powerbank. Ofta blir det att det stannar kvar på telefonen men det är först och främst en powerbank och inte ett skal för mig.

Berätta gärna hur du upplever det när du testat det ett tag!

1 gillning

Senaste köpet.
Mellerud
God men tog slut för snabbt. Behöver testa den en gång till bild

12 gillningar

Du vet väl att man alltid ska köpa minst två! Gör om gör rätt!

7 gillningar

Det är bara en av nackdelarna, skrev ju ned de andra anledningarna här och varför jag tycker Apples variant är betydligt bättre isåfall om man nu vill göra sin iPhone till en sköldpadda:

=)

1 gillning

Ett test där du ställer den mot en 10-20 andra modeller hade varit intressant… :wink:

Poweruser!:facepunch:t3:
bild

3 gillningar

Kan det vara ”framtiden” du köpt redan nu?
Kanske är det så här Apple har tänkt sig att lösa behovet av powerbank om framtida iPhones blir utan kontakt :thinking:

Lite ditt å datt
IMG_2553

7 gillningar

Vi som inte bryr oss om hur det ser ut - det är insidan som räknas…:sweat_smile:

Snyggt :heart_eyes:

1 gillning

Det kanske inte är snyggt men behöver man kräm och inte sitter vid ett skrivbord hela dagarna så är det vad som behövs. När jag slutar jobbet åker det av och jag kör naket med fulladdad mobil. :+1:t3:

1 gillning

Ny grillkorg och mat, testar färdigmarinerat idag :heart_eyes:

5 gillningar

Bara en lime? Trodde du köpte två av allt??

1 gillning

Hahaha, köpte 3 öl. Så en lime räcker :laughing:

1 gillning