Bordershop

Jag tror aldrig jag varit på en Boardershop, men imorgon ska vi ta färjan från Puttgarden till Rödby. Där finns ju Boardershop, men vad köper man där..? Finns det bara billigt och dåligt eller finns det något av värde utöver lågt pris? Brukar det vara köer? Finns det någon som är bättre än andra i Puttgarden?

Googlat lite. När kvällen blir sen får den late bråttom…:sunglasses: verkar finns både högt och lågt. Tex 3L bag in box Vodka eller Rom…:flushed:

Men också riktigt fina saker. Men finns dessa verkligen i butiken?
Som min favoritvodka till bra pris:

Eller denna raritet. Jag tror jag smakat den eller så var det en liknande… självklart inte värt sitt pris och inget jag skulle köpa. Men finns den i butiken?

Det står ju på bägge: Kan bara köpas i butik!
Köp en låda av Romen… och gör några Rom å Cola :wink:

1 gillning

Bara för att något står på internet behöver det ju inte vara sant. Det är formulär 1A i källkritik…:grin:

1 gillning

Kolla Nielsens och Aldi för billig alkohol att göra drinkar på. Brukar köpa vodka, gin, ljus rom och bourbon där för drinkar. Finspriten köps på bordershop eller calles.

1 gillning

Finns ju vodka i 1,5 liters PET på Lidl. :joy::joy::joy:

1 gillning

De här två blev det.

Tjänade 5-600 kr på denna affär. Mkt bra…:clap::clap::clap:

6 gillningar

Rysk champagne?

1 gillning

Ja det är inte dåligt att få betalt när man köper sprit. :slight_smile:

4 gillningar

Varför köpte du inte fler om du tjänade så pass, då kunde du ju finansierat hela semestern. :joy::joy:

2 gillningar

Han ville inte att de skulle gå i konkurs innan @Hakan_Ander hinner dit så klart. Lite solidarisk får man vara mot andra bubblare.

3 gillningar

Inte så att du sparade då..? :man_shrugging:t3:

5 gillningar

Haha…:joy:. Men nog känner man sig som en vinnare. Jag köper alltid en flaska Elit Viodka per år och i år kan man säga att de skickade med en Absolut på 1,75 L…:grin::man_dancing::grin::man_dancing:

1 gillning

Vi brukar först åka till Nielsen & Fleggaard i Burg och sen Bordershop.
Basic-grejerna på dom två första som oftast är billigare där. Bordershopen har större utbud men dyrare. Och allt man vill ha finns oftast inte i en och samma butik.

1 gillning


På danska sidan ska du köpa Dansk Tuborg Grøn, den går inte att få tag på någon annanstans. I Sverige är det öl tappad i Falkenberg för Pripps :roll_eyes:

4 gillningar

Hur många backar har du tömt hittills?

Som vän av ordning, är det inte dags att korrigera trådens namn?

2 gillningar

Har två kvar

2 gillningar

Ingen LCHF för dig längre misstänker jag? :wink:

Nä, men fy tusan vad magen blir ledsen av allt vete :ear_of_rice:

2 gillningar