Vad kommer du att beställa av Apple-nyheterna?

de e den ! ja har 2an får ut 40 utan problem , så ja tror inte ja byter ändå :innocent:

För någon som laddar sin klocka varje natt är det ingen skillnad alls.

Ultra 3 → Ultra 4 är framför allt:

S10 → S11
42 h → 50 h
72 h → 84 h
normal HRV/puls → mycket tätare mätning
ingen Readiness → Readiness
äldre pulssensorlösning → Health Sensing System
ingen Audio Intelligence → Audio Intelligence

Alltså inget som ger en anledning att uppgradera. Audio Intelligence var sjysst men det känns som för liten skillnad…får vi ens det i EU?

Finns det något som kan avslöja när det blir event angående AppleTV och HomePod? Där är jag sugen på köp.

Oktober, men tror inte det blir någon ny apple tv uppdatering på grund av gpu och ram utbudet. Det märktes tydligt nu med ingen ny bas iphone.

Det har nog inte med bristen på komponenter utan att man inte vill släppa alla telefoner vid samma tid nu när även Duo finns. Utan man delar upp det med Pro telefoner på hösten och budget telefoner på våren. Det blir liksom för mycket på en gång.

Så är det nog. Även Google delar ju upp och släpper sin billiga mobil på våren.
Apple börjar ha en stor produktportfölj så att släppa allt en gång per år blir för mycket.

Okej ska bli spännande att se en iphone 18 på våren, låter som en bra försäljnings taktik.

Nu får det bli fredag!

Nu har jag beställt en iPhone 18 Pro. Det tog ett tag, försökte först via appen, men den kunde inte hantera betalningen, så gick över till webbsidan, tänkte beställa med hämtning i Apple-butiken i MoS, men det gick inte, gick bara att beställa med hemleverans.

Beställt en AWU 4

Och det kommer nu även bli en Duo vid release​:sweat_smile:

Kul med ngt nytt format efter många år med samma :crossed_fingers:t2::nerd_face:

Kul!!

Jag försökte också övertyga mig själv för Duo. Då jag mest sitter hemma (kontoret) med närhet till både dator och iPad eller i en bil så kunde jag inte se användningsområdet för mig själv. Men det hinner jag nog övertala mig om till gen 2​:laughing:

Oavsett så ser det ut att vara ett otroligt imponerande bygge. Lite avis på dig är jag allt. Hoppas du blir nöjd.

Nu klarnar det varför trappen blir färdig så snabbt.

Älskling, när min walk in closet är klar får du beställa en Duo. :joy::joy:

Haha! Tänk om det vore så väl :wink:

Här hemma pratar vi INTE om :see_no_evil_monkey:

Bäst för frugan att inget veta :joy:

Lite som när man köper klockor, de redovisas med € beloppet som SEK för husfridens skull. Inte för att hon bryr sig så mycket men man vill ju inte bli idiotförklarad vid varje inköp. :joy:

Batteriet börjar bli riktigt dåligt i min gamla AW 7:a så skulle behöva köpa mig en ny klocka. Men jag kan inte säga att en AW 12 lockar när man får en SE för nära halva priset. Finns inga extra funktioner i 12:an som motiverar den högre prislappen tycker jag.