Vad kan vi göra bättre med forumet?

King äru !

1 gillning

Hur blockerar man användare?

Det går dessvärre inte.

Vore Nice om det kan fixas, eller att inlägg från användare man “markerat” visas i annan färg, så kan man skrolla förbi.

Jag vet att frågan varit uppe hos de som utvecklat forumprogramvaran så det kommer förhoppningsvis.

2 gillningar

Pronto !! Tacka på förhand …

Hur markerar man allt läst i en kategori?

Just nu har jag inga förslag eller tips, på förändringar eller eventuella förbättringar, utan vill bara passa på att göra tummen upp, tacka, för att ni drog igång detta forum. Ett brett, “onischat” forum, med skön stämning och högt i tak. Var precis vad man behövde! Topp!

5 gillningar

Jag tycker det är lite svårt att följa konversationerna ibland? Om någon svarar på ett inlägg så visas pilen och avataren uppe till höger? Men det vore ju enklare att se vad personen svarar på om det ursprungliga inlägget visades samtidigt?

I exemplet nedan blir det ju bättre om mitt ursprungliga inlägg visades tillsammans med spodes svar?

5 gillningar

Håller med, riktigt jobbigt att läsa ikapp trådar med massa svar, visst man kan trycka och läsa vad som skrevs men ger inte alls samma överblick.

3 gillningar

Håller med , de lite från o till de där … ja kör bara genom mobilen

1 gillning

Instämmer, lite smått rörigt… 13 kanske löser det?

Skulle tro de , allt kommer överallt alltid !

1 gillning

Ah iOS 13 löser allt, tom världsfreden.

1 gillning

De kommer den göra helt klart! Alla kommer bli så lugna efter dom fått allt dom väntat på… :heart_eyes:

1 gillning

Oooo , ni tror de ja …

1 gillning

Så klart :kissing_heart:

Fixa. Det här borde forumet hantera och eventuellt komprimera om uppladdningar. Det bör väl stödja en hyfsat modern kameramobil utan att hänvisa till andra tjänster. Kommer aldrig hända att man tar ett extra steg för att ladda upp en bild.

Tyvärr, filen är för stor (maximal filstorlek är 4096kb). Varför inte ladda upp din stora fil till en moln-delningstjänst och sen dela länken?

Komprimering stöds inte men nu har jag ändrat så du kan ladda upp 20 mbfiler i alla fall :slight_smile:

2 gillningar

Kan inte länkar öppnas i ny flik? Skitstörigt att man lämna forumet så fort man trycker på något :slight_smile:

1 gillning