Vad kan vi göra bättre med forumet?

@Esse

Okej, ja de får vi verkligen hoppas! Om någon taggar mig så verkar jag få Mail.

Ja me , irro tog bort de kolla under settings Mail

Korta ner rubriken så man ser hela namnet … image

Många saker kunde man ändra själv faktiskt under interface i inställningar :+1:t2::+1:t2:

1 gillning

@marten

Notiser gillas! Bra med Mail ju… tills annat kommer… later

1 gillning

Brickor som notis e ok , men ett Mail , näää tack @Sevis

@marten

Håller med, men tills dess e Mail okej för mig… :man_shrugging:t2:

Ah eller så kollar man bara varannan minut :joy::wink:

Det är nice på desktop där får man notiser via chrome, mysigt som tusan =)

1 gillning

@marten

Hur ska man hinna de?

@Marcus_Attefors

Å fan, måste testa!

1 gillning

Haha ja de vet ja inte , får bugga en app för de , tv varför inte en app ist för på webben :heart_eyes:

@marten

ELLER HUR! kan ju inte va svårt för dom… :wink:

1 gillning

Det är kanske inget riktigt problem men jag är lite lost och jag är ändå ganska van forumanvändare.
Hur som haver, jag hittar hela tre “Svara”-knappar. Vilken ska jag trycka på och när?

För övrigt tycker jag att designen är toppen!

Hehe, ja det är en poäng :slight_smile: Det hade räckt med två, en för att svara till den personens inlägg och en för att svara generellt i tråden. Nu finns det två att svara till inlägg.

Det skulle vara trevligt om svar till specifika kommentar blev indenterade eller lättare att urskilja, som på Facebook typ, annars gillar jag verkligen designen, speciellt på macen!

1 gillning

Kolla detta inlägg, där @marten svarar @Sevis Vad kan vi göra bättre med forumet? - Nr 32 av marten - Bubblan - Teknikveckan

Jo, men om jag svarar någons kommentar kommer mitt svar ändå vara längst ner. Jag skulle gilla om svaren kom direkt under gällande kommentarer.

test

Ah, nästlade trådar. Thats a no :slight_smile:

1 gillning