Vad kan man ta för en Sonos Beam?

Tja!

Vi har rensat förråd här hemma och hittat lite prylar som inte används, bland annat en Beam (gen 1) och lite annat. Pallar verkligen inte att posta en sådan så tradera går bort. Funderar på att slänga upp den på Blocket och Marketplace, är 2000 spänn för mycket tror ni? Svårt att avgöra marknaden på dessa tycker jag.

Finns en för 1900 på Blocket, så däromkring.

1 gillning

Är den nåt att ha? Behöver en soundbar till min Samsung Odessy Neo G7.

Tradera och välj hämta på plats?

Den är nog mer för TV-tittande än gaming skulle jag tro!

Visste inte ens att det gick!

1 gillning

Använder den faktiskt mest för att kolla Youtube/Netflix och som datorskärm. Spelar lite PS5 nån gång ibland.

Ah!

Blev Blocket och blev påmind om varför det är hemskt att sälja prylar. Byten, skambud och galenskaper har regnat in än så länge :joy:

3 gillningar

Levererar du till Karlstad? Kan i så fall kolla om min kusin kan Swisha dig i efterskott.

1 gillning

Var en som skulle komma idag vid 18, skulle skjutsa dottern till scouterna men löste med skjuts. Det gjordes dock helt i onödan då personen aldrig dök upp :woozy_face:

1 gillning

Folk. :heart_eyes:

1 gillning

Har lite mer prylar som frugan tvingar mig att göra mig av med frågan är om man vågar sig på Marketplace. Fått lite känslan av att det är helvetet på jorden :joy:

Jag satte in en annons till en polare som skulle sälja en bil och skrev att ett dragspel kunde vara intressant som dellikvid. Tror det var 5 stycken med dragspel som ringde och han fattade ingenting då han knappt vet hur ett dragspel ser ut. :joy::joy:

Detta var innan internet annonser fanns.

6 gillningar

Sålde precis grabbens gamla cykel med annons på både Marketplace och Blocket. Bara till synes normala personer hörde av sig. Den som hörde av sig först kom på avtalad tid och affären var klar utan prut efter någon minut.

Plötsligt händer det!

4 gillningar

Fan vad guld, kanske ska lägga upp på båda då igen och se om någon nappar!

Okej, har en Sony KDL-52W4500 i min mancave. Jag behöver 3 inputs (vilket TV:n verkar ha) så det är ju okej. Kan jag koppla in denna Sonos Beam för ljud ut?

Köper och hämtar den för 1800:- imorgon isåfall. :smiley:

Hustrun köpte och sålde en del via Marketplace ett tag. 100 procent smidigt och ärligt ganska länge. Sedan var det några som strulade lite, men inom acceptabla ramar.

1 gillning

Vet du om TV’n har en HDMI Arc-port?

Tveksamt, det är en gammal grej, men den har ju en del portar, du är troligtvis bättre än mig på att klura ut det från specarna om det skulle funka? :smiley: