Vad kan man göra i sommar med barnen?

Jag och frugan har två veckor hemma i sthlm innan vi åker till Gotland och vill hitta på nått kul med barnen. Kolmården har mer eller mindre allt kul stängt, Furuviken lika så. Exploria är öppet men känns som en Coronafest utan dess like. Tom tits har bara utedelen öppen vilken är rätt tråkig.

Någon som har tips på vad tusan man kan hitta på?

Gyllene tillfälle för: ”På min tid hade vi minsann bara kottar och pinnar i skogen.”

1 gillning

Har du sem nu ? Slutet på juli öppnar viknga byn utanför Norrtälje :+1:t2::+1:t2:

Hyr kanot - riktigt kul och avkopplande och barnen gillar det. Minigolf är också alltid en succé.

Paddla kanot och liknande grejer är ju mysigt.

Bor nära Kolmården och har årskort. De flesta åkattraktionerna är stängda men ändå toppendagar för barnen när vi är där. Kolla på djuren, åka linbana över safaridelen, leka i den stora lekparken och gå omkring i Bamses värld. Har barnen inget intresse för djuren så kanske det dock inte är värt pengarna riktigt :blush:

Ullared :man_shrugging:t2:

2 gillningar

Kanot är ett kanontips. Ut och upptäck naturen! Brukar vara väldigt uppskattat bland barn. Sätt telefonen i flygplansläge, laga mat över öppen eld och umgås. Går att anpassa i det oändliga beroende på tid, förutsättningar och intresse. Alltifrån en dagsutflykt i närmsta skog till att fjällvandra i en vecka.

2 gillningar

Som du säger. Barnen uppskattar ofta enkla besök i naturen. Typ sova i tält en natt. Picknick i naturen.

2 gillningar

alltså…jag älskar mina barn, men fy i helvete vad glad jag är att “man måste aktivera” tiden är över.

…speciellt i dessatider.

9 gillningar

Håller med till 110%

Är väl aldrig fel när tits är ute :smiley:

Show them to me, show them to me
Unclasp your bra and set those puppies free
They'd look a whole lot better without that sweater baby I'm sure you'll agree
If you got, two fun bags,
Show them to me

I don't care if they don't match or ones bigger than the other
You could show me one, and I'll imagine the other
Even if you're really old, there's nothing wrong
Don't be sad your boobs ain't bad, they're just a little long

Show them to me, show them to me

Rodney Carrington - Show Them To Me

1 gillning

Fast Toms tits? :wink:

Skansen kanske?

There's no such thing as a bad breast, I believe this much is true
If you're a big fat man I'm a titty fan and I'd love to see yours too

:grin:

Det verkar blivit värre sen dess. Dom stänger även utomhus skridskobanor. Är det inte lite nonsens med tanke på att köpcentrum håller öppet? Vad ska man hitta på under Julen?

1 gillning

Hoppas att köpcentrum också stänger.

1 gillning