Vad har ni för båt?

Ja det är mycket bilar , hörlurar, Lego , och tv-apparater, men vad har ni för båt? Hur använder ni den , gärna bild och namn på båten med :blush:

Jag kör en yamarin Cross 64 , främst för bad eller bara komma ut i skärgården . Namn , har jag inte givit flytyget, funderar på metal gutten 2 ( av nostaligaska skäl, mina föräldrars plåt båt gick under namnet metal gutten). Dock tycker jag båtar bör ha feminina namn typ ”Miss lyckan”

//Daniel

4 gillningar

Jag önskar att jag kunde skriva en Tracker eller Ranger, men tyvärr bara en 5 meters plast-eka med en 15hk snurra på, andra säsongen som båtägare..

Men jag har svårt att motivera ett båtköp för 250K

4 gillningar

Åh en båttråd :blush:

Har en dansk båt som familjen bor i nästan 2 månader om året :blush: Jupiter 33 Fly.
Bästa som finns att få tillbringa tid ute i skärgården.

7 gillningar

Inte mina men brorsans/Företaget.

En Parker 900 Baltic som körs kommersiellt.

En Arion 61 fot som vi har som projekt där vi fixar vid tid.

En arbetsbåt för pricksättning, sjöentreprenad mm.

8 gillningar

Min båt som är ämnad för fiske.

4 gillningar

Jag kör dessa. :joy:

glassbat_2

10 gillningar

Kom på att vi har en arbetsbåt till. Och 2 vattenskotrar. Och en segelbåt. Och en lite gummiplastbåt. :laughing:

Ja, du brukar ju vara ute på djupt vatten ändå :joy:

Sjukt kul att åka! Swooosh!!

1 gillning

Räknas min fina SUP…. :sweat_smile:

1 gillning

Regal 1900 -14

7 gillningar

Ser ut att vara i riktigt fint skick! :heart_eyes: Alltid gillat designen på Regal.

1 gillning

Så du är med båt igen :blush:

sålde egentligen aldrig … sambons släkt skulle prova .. de vara i en månad ca.. haha sänka tog tillbaka den :clap:t2::smiling_face:

3 gillningar

ja den e grymt fint , har flera olika regla grupper på fb , o i den åldern så e de en av dom finaste som finns skulle ja tro , älskar små regal:er bästa båtarna

3 gillningar