Vad gör ni när sambon/frun tittar på något totalt osebart ?

För egen del så räddas jag av några osedda avsnitt av teknikveckan på Youtube. Kul att se Attefors “live” :slightly_smiling_face:

Hur kom det sig att dessa musketörerna som utgör teknikveckan lärde känna varandra ?

Bygger LEGO, spelar på Switchen eller mobilen

1 gillning

Jag har fortfarande inte träffat Attefors IRL, det kommer en video om detta

4 gillningar

Jag tror fortfarande inte att du finns på riktigt.

2 gillningar

Vi körde faktiskt känna varandra via Applebubblan alla tre. Peter va less på allt och gjorde mig till admin och lämnade bubblorna helt. Sen smög han sig tillbaka och såg någon recension jag hade skrivit direkt i Applebubblan. Sen kom vi på att vi kan ju faktiskt skriva på sidan istället och på den vägen blev det. Efter några månader fick dom inte nog av mig så då bjöds jag in även i podden.

1 gillning

Musik :cowboy_hat_face:

Tror inte heller att Thor finns på riktigt. Han är förmodligen ett konstprojekt av någon på Konstfack eller en karaktär skapad av Peter Esse för få bättre dynamik i podden.

Tillägg: Eventuellt är han en spion från (och tillverkad av) Xiaomi.

2 gillningar

Är helt med dig! Ska bli intressant att se nästa vecka faktiskt!

Just därför varierar han lite på uttalet på Xiaomi, för att man absolut inte ska misstänka något. Uttalas det Siamo, Thor? :smiley: Är han den enda som säger rätt?

OnT: Då passar man ju på att gå ner till min numera stationära MacBook Pro och redigerar lite foton eller kollar igenom prenumerationerna på youtube. (Batteriet laddar inte längre, och tydligen prioriteras värme i huset innan batteribyte här hemma…)

2 gillningar

Här är det iPaden som gäller när sambon drar igång något skräp på tv:n. Har precis hittat hit så det lär bli en dl häng här i forumet :smiley:

1 gillning

Låter magiskt!

Kul med fler som gillar LEGO. Vilket var senaste bygget?

Terrängkranen och Mack Anthem, är otroligt svag för både Technic och arbetsfordon, så det blir nästan uteslutande sådana :slight_smile:

Jag vill ha Volvos framtidsvision https://www.lekia.se/lego-technic-42081-volvo-autonomous-loader

Trevligt! Här blir det mest Star Wars. Har lagt en hiskelig massa pengar på lego på sistone men än har inte frugan klagat så det är väl bara att köra på :slightly_smiling_face:

går till min mancave.

Jag samlade ett tag på LEGOs Microfighters, tycker dom är rätt söta och priset är ju överkomligt också :relaxed: Men slutade köpa efter Series 2

@Esse Du va ju på jakt efter Volvo ZEUX,
https://www.billigabitar.se/startsida/42081bb

Thanks!