Japp även kallad för Norrköpingshjärtstartare.
Känner mig utanför hittar inte vo2 i Samsung Health
Det ska finnas! Har en polare med Samsungklocka som mäter det där.
Han bara lurar dig.
Han blir lite skämtkaxig nu när vinet flödar i ådrorna!
Jag tänkte på din polare.
Han har säkert också blodet fullt med vin nu!
Tack, är tydligen bara på klockan och direkt efter träningen
Då jag tränar så sällan får vi se vad jag har vid tillfälle
Skål
Jaha det går inte att se utveckling över tid? Den här vyn är kul att se om pilarna pekar upp eller ned i ens utveckling.
Tack för all hjälp. Hittade det nu i Samsung Health men tydligen en gräns på 4 km / h i 10 minuter
Galet att det inte finns nått liknande som Apple har ändå, då går räkningen i Apple vs Samsung från 279 - 0 till 280 - 0 till Apple då!
Men så har vi blodtrycksmätning
Det behövs ju om man ska köra Samsung
En vattenskur händer så lätt när nya modeller lanseras.
Hustrun och sonen sonen sitter fast på flygplatsen i Washington. Ingen av dem får igång sina mobiler så att de kan ringa. Hustruns telefon blir kopplad till ett Amerikanskt nät men hon kan inte ringa eller ta emot samtal.
Finns det något fel man normalt kan göra som leder till att det inte går att ringa? Hon har Telia.
Nu är ju detta att ringa men min kollega hade samma problem fast med surf. Då fick jag köpa ett Amerikanskt tillägg till abonnemang. Har det något med det att göra?
På iPhone brukar det hjälpa att öppna Inställningar → Mobilnät → Val av nätverk och stänga av Automatiskt. Därefter välja ett nätverk manuellt.
Flera på jobbet som fått göra så när de rest till USA.
När bygger de klart den
Häftig byggnad helt klart
Hustrun och sonen missade anslutningsflyget i Washington. Hustrun har ju tvingat operera blindtarmen på resan och SOS-international tyckte det skulle gå bra att resa hem nu. Första resan till Washington gick bra, men sedan blev det stopp. Nu i ett litet ingenmansland där flygbolaget kräver någon form av garanti från SOS-international och SOS-international hävdar att det inte behövs. Men det är såklart flygbolaget som bestämmer.
Men sedan blev det natt här i norden så inget mer hände. Blev lovade någon form av besked nu på morgonen svensk tid. Men än så länge ingen kontakt från SOS. Hustrun och sonen inkvarterade på ett hotell så de sover inte på flygplatsen.
Fortsättning följer.