Vad gör ni just nu?

Kamremsjocke :wink:

1 gillning

Inget franskt ”mög” i dag :ok_hand:

1 gillning

En till i morgon och i övermorgon.

Orkar inte ut i snövädret så det blev en pizza och 2 dammsugare. :joy:

4 gillningar

Ser förvånansvärt ren ut den där motorn.

Det finns ju de som sköter sina saker. :joy::joy:

Tur att kunderna håller reda på vad det är för dag idag så jag har något att skölja ner dammsugaren med. :joy::relieved:

9 gillningar

Fejkad bild. En synlig semla och en dold räknas inte som fika för @RolexJocke
Är ganska säker på att du har fler utanför bilden, om de inte ligger i magsäcken redan :wink:

1 gillning

Man gömmer alltid en till efterrätt, sen gammalt. :rofl::rofl:

Jag tror @Freddeuce redan lagt en appbeställning på några semmelburgare till dig :wink:

testade de där förra året,
men skulle inte säga att det var någon märkvärdigt.

Sen har ju inte BK appbeställning än märkligt nog

Den där flaskan ser inte ut att komma från bolaget , lurades chefen med dig bara ?

1 gillning

Helt galet egentligen, varenda år på semmeldagen så är det kö utanför det lokala bageriet från att de öppnar klockan 07:00 och ända fram tills de stänger 7 på kvällen. När det var som värst var det kö runt hela kvarteret trots snöstormen. Droppens konditori i sumpan ska tydligen vara känt för sina semlor, man kanske borde gå ner o testa? :thinking:

Har varit på utbildning idag. Hotellfrukost vid 8, konferensfrukost vid 9:30 och raggmunk och fläsk till lunch. Sedan konferensfika vid 14:00 och avslutning. I väntan på tåget hem gick jag upp till kontoret där man hade beställt semlor.

Klaffar mitt tågbyte i Stockholm ska jag nog fira med en öl och räkmacka i bistron på nästa tåg. :sunglasses:

8 gillningar

Låter som @RolexJocke s standardmeny :smiley: En annan skulle bokstavligen rulla hem efter allt det där :sweat_smile:

Då var man installerad i huvudstaden.

15 gillningar

Välkommen till Stockholm! Födelseplatsen för Attefors, staden där man slipper sociala obekvämligheter då alla hatar alla och där luften är lite otrevligare än i övriga Sverige!

Njut!

Ja, det är på gränsen för ens kapacitet. :joy:

Låter verkligen som ett trevligt ställe. :joy:

En perfekt dag. Man behöver dock nästan vara ledig dagen efter för att smälta maten..:sweat_smile:

1 gillning