Dags att börja montera Pax-garderober. Kvällen är räddad.
Kom ihåg att montera stående om det är tight till taket
Det kallas livets lott Fridolf.
Har mätt och har 8 cm marginal.
Fint! Här är det ett jäkla plingande på dörren. Hustrun får skötta den avdelningen. Traditionen i vårt område är att har du dekoration ute så är det ok att ringa på, annars inte.
Inte sedan Jesus har man sett någon med sådan kämparanda bära sitt kors i visshet om att där framme... Där framme finns paradiset...
Helt sopslut, frugan jobbade sent idag så sedan 15 har dottern haft massa vänner över på Halloween-fest och jag har fått rodda allt. Vi gjorde spökpizza, lekte lekar, och avslutade med att gå runt och tigga vilket jag hatar
Nu lite belöning när det är över.
Oerhört imponerad
Det är därför man flyr med familjen till Spanien över Halloween
Bra val! Hoppas ni slapp regnet❤️
Gjorde en live intervju idag och en kortare som spelades in.
Skåning??
Jag har hört rykten om det där. Men inte i min vildaste fantasi kunde jag drömma om att det var sant. En skåning på Vikbolandet, i Norrköping..
Vill ju inte använda min breda östgötadialekt officiellt.
Det finns ju Norrköpings söner som flyttar till Stockholm.
Det är ju en kulturgärning. Man för ut ett vackert språk till de förtappade. Men de som flyttar till Norrköping borde ju fånga upp lite av den vackra dialekten kan man tycka..
För tjyven nu hertar vi ner oss lite.
Jag vill inte gå gate upp och gate ner och bare glane och höra masse olike språk..
Idag får man väl gratta sig själv då det är 35 år sedan jag startade min verksamhet.
Någon guldklocka är väl inte att räkna med då chefen är en snål jävel.
Även om det nu visat sig inte stämma kommer jag även fortsättningsvis läsa hans inlägg med en Norrköpingsdialekt i huvudet.