Vad gör ni just nu?

Går till Specsavers, har man speciella krav så finns det mer nogranna optiker (dyrare med). Men blev ändå förvånad över hur de gnuggar händerna när de har en kund som de kan manipulera :blush:

Gör inte Samsung glasögon :thinking:

1 gillning

Bara till TV väl? :blush:

Sjukt! Du kanske får kontakta Dyson?

1 gillning

Min bror verkligen älskar Donald Trump på riktigt. Jag hittade den här perfekta födelsedagspresenten till honom.

Julen är också räddad......

4 gillningar

Konferens..

3 gillningar

Fikar lite @RolexJocke style. Lite snålt med kanelbullar kan man tycka.

5 gillningar

Är det uppvärmning inför fredag?

Åker tåg med slutstation Sundsvall. Har aldrig tidigare varit i Sundsvall (mer än att passerat på E4:an).

Någon som har något bra tips på restaurang eller take away med bra mat? :slightly_smiling_face: Kommer att vara själv så är inte ute efter något märkvärdigt.

2 gillningar

Pew pew och svett med lite vr

2 gillningar

Imponerande! Jag tycker jag rest rejält mycket i USA och bara kommit upp i 21 stater (icke inräknat flygplatser såklart).

1 gillning

Ja mycket och dessutom i bil. En resa körde de några mil åt fel håll bara för bocka av en stat. Vissa har de ju besökt flera gånger.

Men 21 är inte fy skam, jag har bara 1 på min lista :blush:

Men å andra sidan har jag varit ca 65 gånger på Bornholm :blush:

2 gillningar

Beror såklart lite på hur man räknar, jag kan säkert lägga till 5-10 om jag räknar in stater jag kört eller framför allt flugit via. Imponerande oavsett och tror relativt få svenskar har mer än typ tre stater på sin lista (NY, CA, FL).

Jag reser knappt alls i jobbet längre men är väldigt glad över att ha upplevt annat än kusterna. Det ger ett annat perspektiv på landet.

1 gillning

9 gillningar

Har du fått din Dogger leverans nu, eller är du i Postnords fiskdamm as we speak? :joy:

Hehe, leveransen kom fram och testas nu..:sweat_smile:.

Vacker fisketur.

6 gillningar

När du surfar bubblan samtidigt som du fiskar, så blir det ju nätfiske :joy:

1 gillning

Agerar upprorsmakare

7 gillningar

Man hoppas ju att man inspirerat. :joy::joy:

1 gillning

Den dagen Ekströms börjar med såna där korkar så börjar du sabrera dem med machete :joy:

1 gillning