Testat det utan framgång🤷🏻♂️
Det bästa jag kommit fram till är att använda gamla ägg, det verkar som att de är mer lättskalade.
är 57 så gammal nog är man
klart imponerande. Senast jag körde släp hem till Porjus med liknande vikt och en deisel merca var jag inte i närheten av de siffrorna
Hmm, sett någon ta en sked med så som man gör med Kiwi.
Får erkänna att av alla tusen saker man nördar med sig i så är skala ägg inte ett av dessa. Ännu..
Men så på Insta såg jag en sådan där video när någon visar ett knep och någon annan testar det. I det här fallet var det en person som skalade ett ägg med en tesked genom att sätta in den mellan skalet och ägget och sedan vrida ägget så att skalet släpper. En kock testade och det fungerade. . Ska se om jag hittar den videon.
Det kräver en del ansträngning att bli så knasig
Hot like hell?
Inte så jäkla varmt men blir svettigt med astunga rullar
Men bra blir det förhoppningsvis.
Idag gör jag inte mycket. Varit på supermecdo utan ac och vad det verkade som ett oskönt samarbete mellan chef/ägare och anställd.
Supervarmt, så sitter nu på balkongen och väntar på att klockan ska slå lunch, 15:00.
Men jag gillar lyxen av att inte göra något. Läsa, tänka och surfa. Dock inte på vågorna..
Behöver man några större kunskaper för att lägga sådant. Vårat hus har sådant tak och är nu 20 år så behövs läggas nytt.
Om man är lite händig, klarar man det själv?
Det ska gå. Icopal har bra guide. Vi håller på här på landet och ska lägga takpapp över lite förvaring
Det är ju ingen vetenskap. Sunt förnuft råder så att vattnet rinner bort och inte in under pappen.
Inga problem alls, behövs inga expertkunskaper.
Var noga och följ instruktionerna bara.
Är ute på stan. Helvete vad snabbt forat blev med iOS18.