Vad gör ni just nu?

Helt rätt vi kör efter GPS med riktiga farter. Inte vad hastighetsmätare försöker tuta i oss :blush:

1 gillning

På den tiden kör man ju från Norrköping till Basel med en Caddy Diesel. :joy::joy:

1 gillning

Den inställningen man har vid 2+1 vägar
Folk ligger i 473km/h när det är 2-filigt och sen håller 78km/h när det är 1-filigt så man måste trycka på för att slippa iditoterna, oberoende av märke på bilen

Samma idioter som håller 53km/h på en 60km/h sträcka som en 40km/h sträcka

8 gillningar

Ingen risk. Tankar i Uppsala nu. 59 mil och 29 l med släp. Bra skit :blush:

8 gillningar

Framme.

16 gillningar

Jävlar va drömmigt det där såg ut :heart_eyes:

2 gillningar

Superfint. Kanske lite överdrivet men fick tillbaka känslan från Bondi Beach i Sydney, men för familjer..:grin:
Ping @Marcus_Attefors som jag skulle svara.

2 gillningar

Nu skall jag sova en stund. :grin:

10 gillningar

Önskat att det gick att halvera här också. Ingen som bor på gården längre så det är mycket att klippa när man kommer upp. Andra gången jag klipper gräset i sommar.

2 gillningar

Förstår att det är mycket. Men du har i alla fall bra utrustning för att klippa

Ute på havet.

14 gillningar

vad har du för bil som gör 0.5L/ milen med släp?

Han måste ju ha menat 59 miles :sweat_smile: Annars skulle jag säga att det är omöjligt att dra 0,5l/10km med släp om man inte åker konstant nedförsbacke. De siffrorna kommer ju få bilar ner i i verkligen ens utan släp.

@MatsOlov är väl på väg till medeltidsveckan?
IMG_2653

2 gillningar

ja det låter för bra för att stämma.

Räknar fukttillskott och mättnadsånghalt g/m3 i huset, gjort en Excel där jag fyller i datum, luftfuktighet och temp för ute/inne/källare.
Får uträknat om fukttillskottet diffar mer än 3 g/m3 vilket innebär dåligt frisklufttillskott..
Fredagssköjj med Peder :rofl:

3 gillningar

Knappast omöjligt.

Vad gör man i sånna här lägen? :joy:
Betalat med Swish.

1 gillning

Bara att vänta, vi är ju snart där. :joy::joy:

1 gillning

Hyundai i30 blue. Diesel

82 km/t med farthållare 1700 varv ca. Då går den billigt.

3 gillningar