Vad gör ni just nu?

Då ska man köpa palmer&Co Vintage. :+1:

Hoppade in hos barberaren på väg hem från jobbet, var läge att dämpa uteliggarlooken nu till skolavslutningar och studenten.

9 gillningar

Uteliggarlooken is the shit, :joy::joy:

Gråter över priser i Sverige och att folk tittar snett på mig när jag försöker fatta hur självscanning fungerar på Circle k och när jag sen sträcker fram en 200 (när fan kom då?!) sedel och vill betala.

3 gillningar

Ingen aning hur det funkar, inte använt kontanter på minst 10 år. Bara något @RolexJocke sysslar med.

Någon måste ju ta detta ansvar, de som förstår de förstår. De andra är olyckligt ovetande. :joy::joy:

1 gillning

Bytt släplist på duschdörren.
Stört mig på den gamla i flera månader, tog 10 min att byta :sweat_smile:

5 gillningar

För ett par veckor sedan beställde jag ett paket med tre olika prylar i från Amazon. Dagen efter fick jag besked att en av delarna var slut men att de två andra prylarna var postade. Brydde mig inte så mycket då det som saknades inte var så viktigt och priset väldigt lågt.

Paketet levererades hem via Airmee. I förrgår fick jag besked om att paketet med alla tre delar var skickat igen. Brydde mig inte så mycket denna gång heller. Fick meddelanden från Airmee som jag inte kollade då alla uppgifter är korrekta och de brukar lämna vid dörren.

Nyss ringde en glad tjomme och sa att han inte hittade vårt hus. Han gav en väldigt konstig beskrivning av området och nämnde affärer jag aldrig hört talas om. Det senare kanske pga språkproblem. Sedan säger han något som får mig att haja till. Ställer ett par kontrollfrågor och mycket riktigt står han utanför jobbet..:man_shrugging:

Killen var dock väldigt glad och positiv och verkade inte stressad alls. Bad honom kolla om vi har någon brevlåda vilket jag inte trodde. Och mycket riktigt fann han ingen. Men han fann ett hål och var sjukt glad för det. Så han stoppade paketet i hålet och önskade mig en glad kväll. Nu är den stora frågan vad för hål han har hittat..:sweat_smile:

Och hur hamnade min jobbadress i detta? Förra paketet kom hem. Alla andra Airmeeleveranser har kommit hem…

2 gillningar

Typisk händelse som bara händer dig.

1 gillning

Vi kan snart skriva en hel roman om saker som bara händer @xms67, den skulle bli några tusen sidor lång.

1 gillning

Den är intressant avancerad. Jag blev imponerad när jag försökte.

2 gillningar

Hålet visade sig vara vår brevlåda som jag inte trodde fanns. Så slutet gott, allting gott. Ska dock kolla mitt kort och se om de har dragit något för detta paket.

4 gillningar

Det här med brevlådor har blivit lite märkligt med Postens nya utdelningsrutiner. Vår företagsbrevlåda blev helt plötsligt flyttade till ett hus på andra sidan kvarteret.

1 gillning

På en del andra arbetsplatser vet jag att det stängt den som finns vid entrén och löst det på annat sätt. Ibland pga Posten men ibland pga av att man vill stänga alla möjligheter till att på något sätt kunna komma innanför skalskyddet. Men vi hade en i alla fall.. :blush:

2 gillningar

Man kan ju undra.....
Vår företagsbrevlåda som har stått på samma ställe i 40 år, hittade plötsligt inte PostNord. Vår post hamnade hos grannföretaget. Fick prata flera gånger med PostNord och nu är där skyltar i modell större med gatunummer så de hittar :blush:

1 gillning

Men efter all denna fuzz så måste vi ju få veta vad denna omtalade kartong innehöll :wink:

Laddkabel till Apple Watch :wink:

Glasfiber, slipa, måla, polera hela dagen.
Sjösättning nästa vecka. För mycket att göra :exploding_head:

3 gillningar

Kollar på en slangkoppling på Amazon. När jag läser recensionerna undrar jag dock om jag kommer få vad jag tror att jag beställt...

3 gillningar

Sen onsdagslunch, högrevsburgare till mig och dottern, en växtbaserad historia till frun…

7 gillningar