Vad gör ni just nu?

VAG 2014 CarPlay. :joy: :joy:

1 gillning

Trädgårdsarbete, återvinningen och lite läsande. Snart dusch och lite hyfsade kläder. Dags att gå och rösta när sonen kommer från att ha dömt en fotbollsmatch. Sedan barnen kom till världen försöker jag ta med dem på röstdagen. En av de finaste dagar vi har.

7 gillningar

Frack? :smiley:
Ska snart ta en promenad till min röstningslokal. Hoppas regnet håller sig borta!

1 gillning

Cylinderhatt och promenadkäpp..:grin:. Just nu kom det en störtskur här. Hoppas den drar vidare snart.

2 gillningar

Regnade som tusah här för en timme sen, men nu skiner solen igen.

7 gillningar

Är den lånad av gräsklipparen? :rofl::rofl:

Lova att du lägger ut en bild här :wink:

Nu har jag också precis röstat. Gjorde det tillsammans med frun och en av sönerna som vid knappa 20 års ålder får delta i sitt första val (han missade riksdagsvalet med två veckor i ålder förra gången). Vi röstade tydligen på tre olika partier…

5 gillningar

Bra gjort!

Lagt in en ny matta i hallen.

13 gillningar

Väntar på att grabben ska starta i Minivättern....


9 gillningar

Hade inte du en knivslip? :joy::joy: Hittar ut själv.

På sant 1920-talsvis cyklade vi raka i ryggen till vallokalen och la våra röster. Sonen var med i rent uppfostranssyfte.

Vi tog en bild och hustrun som är kortast stod längst fram och höll i kameran. Med porträttläge på… All skärpa på henne..:sweat_smile:

5 gillningar

Det är ju Söndag och då tar man lite gott till kaffet. :joy:

9 gillningar

Här blev det röstning och femåringen följde med. Sedan drog vi till återvinningen och slängde massa gammal panel.

Städar/plockar här hemma nu när föräldrarna åkt hem

4 gillningar

Det är bara lite ludd vid listen, eller tänkte du att jag skulle tagit fram köksknivarna till detta :sweat_smile:

1 gillning

Eller en sax brukar fixa biffen.

Blir inte lika ”tajt” som när man pressar med anhåll och skär :slightly_smiling_face:

Portrrättläget att stänga av i efterhand numer. :slightly_smiling_face:

Cyklade också till vallokalen, både 10-åriga sonen och hans kompis följde frivilligt med till vallokalen trots blåst och hotande regnväder. :grinning:

2 gillningar