Vad gör ni just nu?

Det hoppas jag inte. :rofl:
Nä den ska målas. :slight_smile:

2 gillningar

Var lite orolig att du hade fått en reaktion på det du målat. Det händer ju ibland att färgen reser sig om någon gammal färg löses upp av den nya.

1 gillning

Varför är vi inte förvånade? :joy::joy:

1 gillning

Day är ändå tur att jag kan fota lite från min vardag. Annars hade man ju blivit beskylld för att vara mytoman..:joy:

Det du råkar ut för går ju inte att hitta på så mytomanspåret kan du lägga ner. :joy::joy:

Har nyligen passerat 5000mil och företaget har policy på att inte hålla en bil över 6000mil så ska byta efter semestern.

Åt faktiskt aldrig där. Var så väldigt dyrt och det är lite tråkigt att sitta själv på resturang.

Trodde att det var en smidig lösning när man låg ute själv. Men risken är väl att det drar iväg när man väl bänkat sig.

Jag brukar ta med mig matlådor som jag värmer på kontoret på kvällen innan jag åker till hotellet. Det låter tråkigt men är ett bra sätt att spara pengar och ha koll på vad man äter.

2 gillningar

Jo jag vet folk som jobbat ute och mer eller mindre gått back på att jobba för de äter ute varje dag och tar några öl.

Var ett tag på förrförra firman när jag var iväg till Bryssel typ en gång i månaden, då fick man tänka sig för vad man åt och drack, traktamentet räcker inte långt.

Japp, inget kul när notan kommer.

1 gillning

Yep, man får göra ett bra grundarbete. :slight_smile:

Japp men ibland kan det ju varit målat med annan färg som man inte ser förrän det är försent.

Det kan jag tänka mig

Haha checkade ut från Clarion Sthlm en gång med en nota på 11k. :laughing:

1 gillning

Hämtat och packat upp auktionsköpet.
Nu ska jag bara komma på vilken vägg den ska upp på :sweat_smile:

10 gillningar

Kollar bubblan :star_struck: Snart frukost :yum:

Men vad jag stör mig på Apples nya iPad / Macbook Pro bakgrunder…

Visst det står Pro… men dert ser ut som någon praktikant har lekt med en 3d-pensel.

Kunde bara skrivit Pro med fint typsnitt istället :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth::sweat_smile:

Man kanske skulle äta lite frukost så man blir människa igen… :yum:

Första långa cykelturen avklarad med Apple Watch och min gamla var nere på 70% från 100% efter en registrerad träning. Ultra låg på 98% efter träningen, är nästan lite förbannad på mig själv att jag inte har köpt en Ultra tidigare. Denna känns verkligen mer som en riktig klocka jämfört med vanliga modellerna.

6 gillningar

håller med , man har ju haft aw e tag nu o de man klagat på e ju batteritiden… men de gör man inte längre , men de ju oxå de som skiljer dom åt o så utseendet såklart , rätt skönt o kolla ner på armen o se något annat

2 gillningar