Vad gör ni just nu?

Grymt! Kul att tjejer också gör det. :grin::+1:

1 gillning

Ja, hon har ju en 2 år äldre bror och när han hade sitt kalas för sina kompisar på samma plats så var hon med. Känner ju de killarna väl. Så nu när det var dags för hennes så ville hon ha samma upplägg :blush:

De hade jättekul även om några av hennes vänner inte spelar till vardags.

Och de två gånger vi varit där så är det väldigt blandat mellan killar och tjejer som spelar VR :blush:

Jättekul

Varmt och gött i solen vid lodörrn. Helt vindstilla så säkert en 20 grader varmt. :sunglasses:

11 gillningar

Som ” vanligt” blev det bara en kräk.
När jag blir ”magsjuk” typ en gång var tionde år är det så här :sweat_smile:

4 gillningar

Laddar för sista rundan av The Masters :golf::tumbler_glass:

7 gillningar

3 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Golf-säsongen 2024

Börjar morgonen med en tudelad känsla. Styr först upp lämnande och hämtande av fotbollskillar, vilket leder till att jag inte hinner med min buss. Inser sedan att fr.o.m snart börjar de cykla och dessutom är de i höst så stora att de får klara träningarna själv.

3 gillningar

Incheckad på Nattåget Norrland. :slightly_smiling_face:

16 gillningar

När man vill ha tillbaka sitt 80-tal..:sweat_smile:

Åkte den där resan i höstas. Sov inte som en prins..:joy: Men ändå trevligt.

1 gillning

Ska bli spännande att se hur man sover i natt. Gör om samma resa åt andra hållet på onsdag. :sunglasses:

Jag flög hem...

Egen kupé?

Ja. :blush:

2 gillningar

Polaren tog nattåget till Berlin och han sa aldrig mer. :joy::joy:

1 gillning

Då säger vi god morgon till @marges, eller..? :sweat_smile:

1 gillning

Egentid. :slight_smile:

3 gillningar

Jodå. Jag är vid god vigör! :grinning:

Har sovit helt okej även om det var en smula mer sporadiskt än hemma. Klart bättre än i gymnastiksalen jag sov i under helgen. :sweat_smile:

4 gillningar

Senast jag tog den resan var 1999. Efter det har jag inte åkt tåg, annat än i stockholm.

Skulle ner till sthlm för att fira nyår med en kompis som jobbade under kvällen som backup om det skulle skita sig med y2k skiftet.
Samtidigt var det ju massor med reenactors ute då det var stockholm 1000 år under veckan.

Men perfekt upplägg att börja med gymnastiksal som uppvärmning.. :grin:

1 gillning

På konferens idag. Funderar redan på vad man skall gå efteråt för att smälta dagen.:joy::cocktail:

7 gillningar