Vad gör ni just nu? (2023)

Då var man i arbete igen då... Vet inte om man ska lägga till :partying_face: eller :grimacing:

2 gillningar

Mår riktigt jävla illa. Tandläkaren om 12 minuter, kan någon gå istället för mig?
Kunde inte äta frukost.

1 gillning

Det kommer gå bra. Jag tillhör de som gillar att gå till tandläkaren. Inte så ofta man får ligga ned och inte göra något alls. Mer än att gapa då..:smiley:

Och få jävligt ont i käften? :joy:

Ont brukar jag inte få så det känns hanterbart..:smiley:. Men även min gamla tandläkare som jag gick till i 20 år innan han gick i pension sa att det var ganska ovanligt med en patient som gillade att gå dit och upplevde det avkopplande..:sweat_smile:

1 gillning

Haha! I min familj är det genetiskt med tandsten så det är alltid otrevligt.
Värsta är att ingen är fan i tid…. Nu är den två minuter över. :roll_eyes:

1 gillning

är inte tandsten en sådan sak som man lätt slipper om man använder tandtråd varje dag?

1 gillning

satt in pizzan i ugnen och såg på tolvslaget och glömde bort pizzan

Tandsten skrapar man själv med en 90 graders syl sen gammalt. :joy:

3 gillningar

Jaha då har vi gått på vecka nummer ett. :joy:

8 gillningar

Nu var det klart, det gick bra.
Var en ung kille som inte läxade upp en på allt man alltid gör fel som dom annars gör.
Hade början till ett litet hål så det lagar han i Mars.
Trodde det skulle vara mycket värre för jag tänker alltid det värsta… så känner mig lättad.

Måttligt orolig dock när man åker och handlar och det låter ett högt alarm överallt.

7 gillningar


Tillbaka i sängen! Har ju faktiskt semester.
Är jättetrött så ska glo serier en stund tänkte jag.

2 gillningar

1.a måndagen i månaden

Jo fast detta var på industrierna, är många industrier där jag bor.
Men ja det kunde kanske varit test men var väldigt högt i detta fallet.

Ja, varför gör så många på det viset?

Har haft liknande problem när jag gått och klippt mig hos olika frisörer, har fått höra allt från att "det var på tiden" eller att man har suboptimalt hår (som om att jag inte visste det). Numer är jag så tunnhårig att frisörbesöken är ersatta med trimmer - skönt. :sweat_smile:

Var det på heltimme, typ 0900, så var det nog test.

1 gillning

Haha eller hur? Ingen aning.
Men det kanske är en generationsfråga.
Han frågade mig inte ens om mina godis eller läsk/alkohol-vanor och det har dom alltid annars gjort.
Eller varit på en om fluor och allt sånt.

Min frisör har däremot aldrig läxat upp mig haha.

Ja du har nog rätt! Inte hört det på så nära håll innan bara.

Är man i Slöinge får det bli ett stopp på Sia.
Har inte hunnit med det innan under trippen så fick bli en andra frukost nu innan vi rullar hemåt igen.

12 gillningar

Det med generationsfråga kan nog stämma. Har en ung tandläkare nu och han är aldrig på mig om vanor.
Det tar tandhygenisten hand om. :sweat_smile:

1 gillning