Vad gör ni just nu? (2023)

Grattis @Sevis :beer:

Står vid Webern såklart, det är vad jag gör just nu :beer:

6 gillningar

Bright funkar om man inte har druckit nån vanlig öl innan, men har man druckit något med mer smak innan så smakar den bara vatten!

Grattis @Sevis ..:tumbler_glass::beers:

Grattis @sevis!
Fick tag i en sällan skådad video av dig och @Marcus_Attefors dagen till ära!
Trailer Park Boys Drink GIF

5 gillningar

Another double!! :sweat_smile:

1 gillning

Hade slut på Chang :blush::beer:

Kom precis in efter en 2 km cykeltur med 3åringen :nerd_face::ok_hand:

12 gillningar

Självklart! Jag gick över till något lättare :sweat_smile:

6 gillningar

Grillar. Kycklinglårfilé, kycklinglever, spetskål, paprika, lök och svamp. :yum:

13 gillningar

Just när vi skulle äta messar sonen och säger att han tror han brutit några fingrar när de spelar fotboll. Han kommer hem och man känner benet/skelettet genom huden. Utgår från att det är brutet... Din plats i kön är 36... 1177...

7 gillningar

Vad i helvete har familjen varit frakturfri någon gång? Det känns som om någon är gipsad hela tiden. :joy::joy:

Det är inte så att han mörkar att han tappade bautalåset på fingrarna? :joy::joy:

Hoppas ni slipper sitta hela natten på akuten.

8 gillningar

Taxi till akuten? Det var den fredagskvällen.

1 gillning

:joy::joy::joy:

1 gillning

Ska kolla med 1177 för texten säger at man kan vänta till morgonen(om det inte är tummen). Men känns lite(djävligt mycket om jag ska vara ärlig) obehagligt när benet trycker på huden.

Ringde en kompis som jobbar på sös och han sa att han vågade inte säga något om barn och fingrar, men "vad ni än gör, åk inte till akuten på sös en fredagskväll..." Åk vart som helst utöver dit var hans råd, men kolla med 1177 först.

1 gillning

Om det här är en fraktur är vi uppe i sex frakturer på 4 år...:man_shrugging: En kollegas son bröt tummen för några veckor sedan. Jag var som värsta läkaren. Kunde varenda steg i behandlingsrutinerna..:joy:

4 gillningar

Kollar solnedgången :blush:
100x

5 gillningar

Ser på säsongsavslutningen av The Marvelous Mrs. Maisel, som även är avslut för hela serien. Avundas er som ännu inte har sett ett avsnitt av den här serien.

1 gillning

Synnerligen effektivt. Hemma redan. En läkare dök upp snabbare en kvickt och klämde och kände och sa att det måste röntgas men ingen idé att ni sitter här inatt utan åk till en närakut imorgon bitti. Sedan lade hon på ett "förband" och gav sonen en glass.

17 gillningar