Vad gör ni just nu? (2023)

Ringde vårdcentralen igen och fick prata med en underbar sköterska som förstod mig precis.
Hon bokade in mig till en läkare imorgon som ofta ger injektioner!

Hon tycker vi ska ha kvar remissen och det är inga problem men känner mig så lättad.
Är så sjukt att man måste komma till rätt person för att få hjälp.

12 gillningar

20 gillningar

Ser fantastiskt ut..:+1:

1 gillning

Jag var väl inte helt superentusiastisk över den här dagen. När jag kom hem satte jag mig och började lite avmätt ta mig an en stor och viktig fråga som jag hade tänkt börja med imorgon och vara klar med senast torsdag lunch.

Pang sa det och nu är den saken klar. Allt flöt på, kreativiteten fanns, energin kom och det var som att varje sväng i slalombacken satt perfekt, det krass inte om skidorna men det var inte tyst heller. Bara det där ljude när vassa kanter skär snö..:smiley:
Vore det inte måndag skulle jag öppna en flaska Champagne..:partying_face:.

6 gillningar


AW med @Bulan

13 gillningar

Avrundar kvällen med en film.

3 gillningar

Grabben sa innan lunch att han inte vågade åka stolslift (aldrig gjort det). Efter lite grillad korv :hotdog: så sa han: ”pappa, jag vill åka höga soff-liften”.
Blev tre vändor i Stötens längsta backe :sweat_smile:

12 gillningar

Sånt som värmer ett pappahjärta :heart:

2 gillningar

Härligt!
Jag var lite rädd när jag väl tog med dottern i stolsliften, men med farfar och mig på varsin sida om henne och mina stavar fick agera ”barnbygel” så gick det bra :sweat_smile:
Hon älskade det, även om det ”kittlade lite i magen” varje gång man passerade en stolpe :stuck_out_tongue:

5 gillningar

Tokyo drift kan jag tycka är lite underskattad i serien. Dock är femman bäst. :smiley:

1 gillning

Försöker vakna...

3 gillningar

Börjar dagen med havregrynsgröt, kaffe och leta reda på udda strumpor.
#rockasockorna
Resten av dagen blir det ”jobb” i väntan på ännu en tripp till min andra hemstad under våren, Norrköping :blush:


5 gillningar

Sätter upp en ny webshop, B2B, för en kund. Detta blir den tredje vi driftar som går internationellt.
Jag underhåller 18 shoppar nu. Sedan har vi två som sköter logistik.

8 gillningar

Nu har jag fått injektion i axeln, det var ingen pardon.
Hon kände på axeln och sen frågade om jag ville ha en injektion och sen satte den bara.
En äldre dam, hon har nog varit med ett tag och vet hur det går till! Tillskillnad från honom jag träffade i fredags.
Nu hoppas jag på det bästa.

16 gillningar

Skönt att höra att du fick hjälp.
Hoppas nu det blir bättre :+1:

1 gillning

Jag hoppas det med, kan ju ta några dagar men jag känner mig positiv!

2 gillningar


Älskar Screen Mirroring :smile::ok_hand:t2:
Lyssnar på musik och leker med paddan.

15 gillningar

Rangerar vagnar.

15 gillningar

Bröt mina glasögon.

Typiskt! Fram med silvertejpen!

1 gillning