Vad gör ni just nu? (2022)

Härligt att både julafton och nyårsafton är på lördagar i år.

2 gillningar

Helvete vad det är fredag idag! :smile:
Sitter och pillar med flödesschema.
Ska hem till mina föräldrar under helgen men imorgon ska jag träffa fjällhavre. :see_no_evil:
Älskar mitt nya armband till AW, var fundersam men älskar färgen och det är riktigt bekvämt!


Edit: beskärde bort namn ifrån post-it

9 gillningar

Börjar klia när jag ser post-it-lappar. :grimacing:

Klia? :joy: jag är en digital analog person! Älskar att skriva för hand med haha.

Jag vill ha allt digitalt. Har en papperstugg vid mitt skrivbord som jag hivar allt i efter att jag digitaliserat det. Tycker bara att det blir kladdigt att skriva med penna när man är vänsterhänt. Har aldrig gillat det.

1 gillning

Aah men förstår det.
Jag tror det har att göra med att jag älskar att måla, eller gjorde… men också att det går in i huvudet bättre när jag skriver för hand men jag digitaliserar också.
Sen har vi post-it för att sätta på datorer och så när dom ska lämnas ut, information och sånt.

Vet inte hur många gånger jag haft en chef som sagt att han ”gått kurs i att ta bort en post-it rätt sätt ifrån blocket”.

1 gillning

Var så god :slight_smile:

1 gillning

Idag skulle jag haft semester, den blev dock inställd. Men jag tog inte bort noteringen från almanackan så en helt ren dag ligger framför mig..:blush:

2 gillningar

Bara att se extremt upptagen ut fram till efter lunch när ändå ingen gör något produktivt på fredagseftermiddagarna.

2 gillningar

men först !!

8 gillningar

Packar upp ett paket som nyss kom med DHL…

6 gillningar

Är alla supar uppblåsbara?


Paus på jobbet

3 gillningar

Nej

1 gillning

nää finns , styva oxå , men ja tycker de smidigt o ha med i bilen , så vi kör uppblåsbara i vår familj

1 gillning

Dags att göra helg. Banktider hos oss på fredagrna :slight_smile:

2 gillningar

Slutat jobbet och hämtat grabben på förskolan. Nu tar vi en fika på ÖoB.

8 gillningar

Närmar sig helg!

3 gillningar

Försöker förstå processen här – ni fick en 10:a på supportsamtalet. Vad är det ni mer vill veta Telenor? Inget kan naturligtvis göras bättre. Så fascinerad av att kundundersökningar blir allt mer påträngande. Kan vi få en kundundersökning om hur vi upplever kundundersökningar?

1 gillning

Dra ner deras betyg på grund av tjat!