Försöker förstå processen här – ni fick en 10:a på supportsamtalet. Vad är det ni mer vill veta Telenor? Inget kan naturligtvis göras bättre. Så fascinerad av att kundundersökningar blir allt mer påträngande. Kan vi få en kundundersökning om hur vi upplever kundundersökningar?
Dra ner deras betyg på grund av tjat!
Chattade med Tele2 förut, fick snabbt hjälp med mitt ärende och sa sen att jag är väldigt nöjd med dom och det blev han glad för. Ingen kundundersökning efteråt.
Mycket märkliga mail dyker det upp, man blir allt lite sugen på att svara.
Du måste ju vara gjord av bullar och vaniljsås.
Man har ju en bra förbränning så det försvinner snabbt igen.
Nu alla malmöiter är det dags att hjälpa till.
Skall ta bilen till Malmö imorgon för att sen ta tåget över till Köpenhamn.
Så var är ett bra ställe att parkera ett dygn, ligger nära tåget och inte kostar för mycket.
Finns det tex något bra ställe i Hyllie.
Å du gnäller på en fotograferande Tesla
Han filmade ju inte nr den användes, iallafall inte vad vi vet.
Frågade faktiskt henne om det var ok jag laut den... hon bara skratta
Om jag hade varit hemma.
Jag ska äta tigerkaka och njuta av en god kopp kaffe till det! Dock Coops tigerkaka, men får duga!
Jag sak strax lägga mig framför TV'n då jag precis klippt 2 dubbelcheese, en stor pommes & 3 stora milkshake. Nu mår man som en prins.