Vad gör ni just nu? (2022)

Nej, några tappra själar som håller värmen där.

2 gillningar

Äntligen ligger man i soffan, har kört bil, flyttat runt möbler, bakat, fraktat partytält, besökt resturangen. Nu borde det vara lugnt inför morgondagens bröllop :relaxed::sweat_smile:. Gör ont att andas just nu, kan ha skadat ett revben :joy:.

9 gillningar

Inte helt ensam..:grin:

3 gillningar

Är det du och Mac? :joy::joy:

Ganska härligt att sitta ute när det regnar.

6 gillningar

5 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Boka hotell med barn

Note to myself. Kolla även vindstyrkan i väderappen. Halv storm och folktomt..:sweat_smile:

5 gillningar

Vandrar med familjen i Halens naturreservat

5 gillningar

Jag har fostrat flera barn. Inte sällan har jag varit en av de föräldrar som skjutsat och hängt med dem och deras kompisar på olika aktiviteter. Man skulle kunna kalla mig rutinerad.

Ändå sitter jag här ensam.
På en badstrand. Med ett gäng små ryggsäckar fyllda av telefoner och plånböcker. Barnen/ungdomarna ser jag inte röken av. Och just nu har jag ett desperat behov av en toalett..:man_shrugging::sweat_smile:.
Men skulle kunna kalla mig orutinerad. Eller den som upprepar en aktivitet och förväntar sig ett annat utfall är en…

8 gillningar

Haha! Ja ett dressmanskägg får jag väl hålla med om att man kan kalla det, resten av kroppen är dessvärre inte mycket till modellmaterial! :yum:


Besöker syrran och njuter av konsten.

6 gillningar

Gillar hotellets tänk. Saknar ölen bara :grin:

7 gillningar

Jobbat i trädgården hela dagen här, så nu vaktar jag grillen och tar en öl, den var fantastiskt god nu.

8 gillningar

Står och funderar på vad jag ska dricka. Sista helgen innan semestern är över så ikväll blir det vitlöksbombad potatis, rödvinssås, entrecôte, färsk majs och färskkorv.



14 gillningar

Gör en @xms67 men i en bil som inte går att köpa :flushed:

6 gillningar

MOS ?

Ja Xpengs monter.

Men sitter den en Kines och kollar på dig och alla andra förare alltså..? :sunglasses::sweat_smile:

1 gillning


Bakar muffins :smiling_face_with_three_hearts:

11 gillningar

Varit i Vadstena och cyklat dressin

14 gillningar