Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Du bor i Dubai och har värme året om så dig är det aldrig synd om!

3 gillningar

Vi köper inga julklappar åt varandra. Ingen av oss gillar överraskningar så vi köper våra egna klappar :smiley:

men tänk om jag flygit till en kall jävla håla då??

1 gillning

Så jobbar inte du!

Men hon förgyller säkert kvällen för andra människor som skulle suttit ensamma kanske?:thinking::heart_eyes:

1 gillning

Yes de gör hon!

Dubai??? Lyx

Jag lider alltid med dig :heart:

Det mesta börjat bli klart med dukningen, nu in i köket och fixa med maten innan gästerna börjar ramla in! :christmas_tree::santa:t2:

3 gillningar

Röjer snö.


Tänkte ladda upp en film men det får bli en frame istället.

3 gillningar

Köpte iPhone Xr till grabben i julklapp, aktiverade precis Apple Arcade åt honom :sunglasses:

1 gillning


Tomtens renar glömde sina trainees här i morse!

9 gillningar

Gud va häftigt!

Hann klämma sista avsnittet av Silicon Valley innan avfärd mot julfirandet. Sjukt sorgligt att det är över, kommer sakna dem :frowning:

God Jul & Gott Nytt År!

6 gillningar


Haft en magisk skiddag på julafton. Vilken natur, helt lyrisk. Nu är man i stugan och lagar mat och väntar på Teknikveckans Julkalenderdragning. :slight_smile:

1 gillning

Kaos på E4 in mot stan, var tydligen fler som skulle in i tid till ångestkalle men nu är vi på plats. Syrran tar hand om barnen och jag kan sippra på en pinne och njuta.


6 gillningar

Haha, här kan jag hålla mig dig… Ångest Kalle :rofl: Men ändå har jag det på på tvn… :rofl:

1 gillning

Knepigt dedär, jag hatar allt som har med ångestkalle att göra, men lik förbannat så är det igång kl 15, varje jul :rofl:

1 gillning

Engagemanget i din blicken!