Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Vad dricker ni just nu?

5 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Deco M9 Plus - mesh för vanligt folk

Försöker planera hur våra två badrum skulle kunna se ut. Planerar att göra iordning dem under året. Tycker inte att planlösningarna är jättebra, så skulle vilja flytta en del saker.
Använder ett verktyg på Svedbergs för att rita upp och placera. Har någon tips om ett bättre/smidigare så tas det tacksamt emot.

Den ända utgiften som man med glädje lägger på sina barn är när de vill ha deposit för en lägenhet

3 gillningar

Yes!

4 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Ladda elbilen

En bulle och kaffe kan man väl få i sig innan lunchen :ok_hand:t2:

4 gillningar

Förbereder middagslaxen :dolphin:

6 gillningar

Lyssnar den på Phish?

1 gillning

Det här med att åka till fjällen på sportlovet kan man ju vrida och vända på tills man vare sig vet ut eller in. Vi åkte men har verkligen försökt tänka igenom olika scenarior. En sak man inte kan kontrollera är ju om någon skadar sig i backen. Men det brukar ju inte hända… Nu sitter jag här utanför akuten och väntar på att hustrun ska röntgas. Det var långt ifrån en högfartsvurpa men hon landade lite illa och sjukvårdspersonalen på plats tyckte att vi skulle åka hit. Förhoppningsvis är det inget brutet.

Sitter i bilen i ett garage och väntar. Hustrun ville absolut inte att jag skulle följa med in.

8 gillningar

Icke sa Nicke trots att det var en bra tanke :dolphin:
Favourites mix på Apple Music, Ricki Barnes för tillfället.

Läge för lite garagerock. :guitar:

(Hoppas att det gick bra.)

2 gillningar

du ska inte åka någonstans. slutar alltid med sjukhus besök.
Hoppas allt går bra :heart:

3 gillningar

Tack ska ni ha. Vi får stanna hemma hemma i fortsättningen...:cry::sunglasses:

Ingen garagerock här. Det finns en vintyp som kallas garagevin, det är jag sugen på nu..:wine_glass:

Men istället:

5 gillningar

Det hade kanske gått bättre om hon hade haft skidutrustning. :joy::joy::joy:

Hoppas det inte är så allvarligt.

Nu hade det varit läge för lilldammsugaren. :joy::joy:

1 gillning

Knappt så man kom upp ur sängen imorse efter att ha skruvat ihop den här igår

bild

9 gillningar

Vi har två sådana. Köpte begagnade, transporterade och inburna via TipTap. Mindre än halva priset och en tiondels jobb…:sunglasses:

Hehe… just nu skulle hon inte uppskatta skämt om utrustningen…:sunglasses:. Hade jag haft dammsugaren nu vad hustrun trott jag bytt bil under tiden. Den tiden har jag ju haft…:roll_eyes:

2 gillningar

Tick, tack…

3 gillningar

Tanken slog mig att betala någon för att sätta ihop den. :joy:

Om inte annat så var det en bra ursäkt för att dricka öl på en söndag…

1 gillning