Vad gör ni just nu? (2021)

Precis tänt grillen, solen skiner och från ingenstans dyker kolsvarta moln upp och två minuter senare vräker regnet ned och åskan ekar mellan raukarna.

#tackfördentimingenmenturmedtak


8 gillningar

Vet du varför det regnar?.. För att så många grillar med gas och det blir obalans i atmosfären…

Trust me, Im the pilot.

10 gillningar

Nu kom det äntligen till Visby också…

1 gillning

Sen fiser ju gotlänningarna rätt friskt också. :joy::joy:

1 gillning

Hemma efter 15 dagars ute på vägarna. Nästan 500 mil klämde vi och XC60:n var verkligen bra på långresor. En del hotell behöver rivas, tex ett i Malmö som erbjöd 27 grader på rummet, men på det stora hela mkt lite strul. Utöver bilköer i Tyskland då.

6 gillningar

Irriterar mig på att TV inte funkar i Firefox på datorn. Men i luren går det bra.

1 gillning

Varit ute en sväng så grabben fick läcktesta nya stövlarna

6 gillningar

Det fixar väl ni med lite Chemtrails!:wink:

Jo men förmånga håller på med gas grillning och vi flyger inte tillräckligt… Jobbar i motvind

2 gillningar

En kall bira på hotellet i Luleå, inte bott på hotell på mer än ett år, lyckades boka en skrubb…

6 gillningar

Har svartvinbärssylten på svalning :older_man:t2:

9 gillningar

aaahh… Vardagen…

7 gillningar

Äter hotellfrukost för sista gången denna semester. Sen blir det hemfärd.

5 gillningar

Kom ihåg att stanna till och ta en fika när ni svängt av E4

https://www.centralkonditori.se/

1 gillning

lär göra det nästa gång :heart:

Sitter i en obekväm stol sedan två timmar tillbaka mitt i solen och väntar på att barnen skall ledsna.


9 gillningar

vad rullar du dockern på?

Just nu så körde jag Docker desktop på iMacen bara för att testa några containrar lite. Normalt så kör jag dem på en Ubuntu server (Nuc).

Botaniserar bland drycker. Älskar när det finns ett brett sortiment och grejer man aldrig testat. :heart_eyes:





11 gillningar

Har varit ute och blivit aktiverad mellan skurarna :kick_scooter:

9 gillningar