Vad gör ni just nu? (2021)

Det bästa av 2 världar, en Rolex vilande på köttbullar. :joy::joy::joy:

6 gillningar

Ingen sås? :joy:

Vilande på köttbullar! Hur fick du den idén?:joy::joy:

2 gillningar

Nix, det är side order. :joy::joy:

1 gillning

Det gäller ju att slå ihop sina intressen. :joy::joy:

3 gillningar

4 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Anställd hos Apple utsatt för trakasserier

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Datorn har börjat ”durra” av laddningen?

Glider in på Stockholms bästa pub lite innan polaren. Då får man några minuter att vara sig själv…:sunglasses::grin:

13 gillningar

Eftersom jag har gjort till en grej att berätta var du är så kan jag avslöja att du är på Tudor Arms.

9 gillningar

Jag ser inte riktigt något ljus i arbetsbördan suttit här sen 07 och kvällens underhållning är att skapa en drös nya AD-konton i det obehagliga windows. Superfin bild bjuder jag på också

4 gillningar

Du kan gott pinas lite med Windows, du skulle inte känna dig bekväm om ångesten försvann helt. :joy::joy:

Så sa min fru i helgen också när jag var bakis :joy:

2 gillningar

Mycket bra, det är klass på dig! Tudor Arms belönades i april 2010 med utmärkelsen ”Världens bästa brittiska pub utanför Storbritannien” av Daily Telegraph och British Airways.

Har bestämt mig för att sluta reta @bjorsi. Du fick en sista nyss. :dove:

5 gillningar

Har planterat en Airtag på dig. :wink:

1 gillning

Ställer väckarklockan för första gången sen 24 juni. Börjar inte jobba förrän på måndag egentligen, men de behövde min hjälp imorgon, så då är det klart man ställer upp.

3 gillningar

Solbränna! :sunglasses:

7 gillningar

Även kallad klockbränna. :joy::joy:

2 gillningar

Japp! Första gången jag tagit av klockan sen jag kom ner för en vecka sen :rofl:

1 gillning

Less på att jag slutat svara på dina påhopp? :kissing_heart:

3 gillningar