Vad gör ni just nu? (2021)

hahahaaa…helt rätt… bra stalking där!

2 gillningar

utanför Sheraton Grand :). @Zop har ju hittat det nu

1 gillning

vaniljSTÅNG ja…

2 gillningar

Grattis…du kan göra ditt jobb :+1:

3 gillningar

Oj, trodde pelletspannor skulle vara billigare så men det där är inte så mycket mindre än vad jag betalade för värmepumpen. Skillnaden i installation mellan värmepump och panna är alltså kostnaden för borrning/grävning för köldbärarledningen.

9 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Storlek på Mac App Store-appar

@Stefan_Sandstrom

Är detta du? :thinking:

2 gillningar

nix…MEN det där ÄR ett bra ställe…synd det står att det är stängt nu.

EDIT: eller vänta, det är jag…men den bilden var evigheter sedan.

2 gillningar

Fint ändå att du gav samma betyg till McDonalds :joy:
Misstänkte att det var du när det var recension från Dubai också på profilen :laughing:

Vinkrogen var riktigt bra. Jag har faktiskt jobbat i köket där, känner ägarna. De fick det inte att gå runt när de öppnade en ny restaurang i samband med Covid. :frowning:

1 gillning

Jasså?. tråkigt.
Jag och frun var där nästan varjegång vi var i gävle och hälsa på vänner… blev lite vårt “goto” ställe.

Kul att ni gillade det! Camilla är duktig sommelier och kocken Anders är verkligen passionerad när det gäller matlagningen. Tanken var att de skulle öppna Restaurang Skeppet i Scandic CH. De var precis i startgroparna när Covid slog till så de fick aldrig rull på det.

1 gillning

Synd att inte Skeppet kom igång, åt ofta där på 70-talet med föräldrarna. Vinkrogen blev nästan ett stammishak med frun, riktigt bra.

1 gillning

En sotare på Skeppet är en klassiker! :smiley:
Kul att ni gillade VK! :slight_smile:

1 gillning

Nuförtiden brukar det oftast bli Runebergskrogen, bor alldeles i närheten. Kan rekommenderas.

Tyst och avslappnat var det väl inte efter du anlänt? :joy::joy::joy:

Pustar ut efter en snabb lunch. Upptäckte igår att alla mina möten idag var via Teams och valde att jobba hemifrån. Det är en riktigt stor fördel med det nya arbetssättet. Slippa åka in till jobbet, kunna strosa omkring hemma i små pausar och sedan vara hemma när jobbet tar slut. Å andra sidan hade kanske något möte vunnit på att köras live, men det är en annan diskussion.

1 gillning

hahahahaa… förmodligen inte.

Frågan är hur länge det kommer vara så?.
Tycker många säger att “oj vad effektivt mötet blev när vi träffades” efter att kört teams i nästan 2år.

1 gillning

Fysiska möten ger mig energi. Microsoft Teams dränerar mig på energi.

3 gillningar

Teams är ett hemskt program.

3 gillningar