Vad gör ni just nu? (2025)

Helvete man missar en halv dag i bubblan och har nitton notiser. :sweat_smile:

4 gillningar

Ökar på kontot lite :sunglasses:

14 gillningar

Tar den här lilla sparven till plan över Atlanten från Kastrup till Boston och sedan vidare till Las Vegas. Radhusklass denna gång.

14 gillningar

Välkommen till min sida av pölen. Har flugit CHP-BOS några gånger och har inget emot dom små planen faktiskt, snabbare boarding och servering.

1 gillning

Hemma efter en besvärlig resa till Göteborg. Var -20 på hemvägen så det blev lite mer laddstopp än vad som var tänkt. Och glashalt.

2 gillningar

Avrundar söndagskvällen med glögg och fotbollsderby från den eviga staden på TV4 Play. Forza Roma! :wolf:

2 gillningar

Glashalt på motorvägen? Ska bege mig iväg till Rolexjocke imorgon nere i Norrköping. Kanske man får ta det lite lugnare än tänkt då.

2 gillningar

Vet folk som åkte hem i dag för att slippa kaoset i morgon.

Den där har jag missat! Blir spännande!

Inte en dag att ge sig ut i trafiken på om man inte sitter under pistolhot.

Äger en Peugeot så det gör jag nog.

7 gillningar

E4.an är helt ok, värre på småvägarna till färjan.

1 gillning

Det är nog ingen höjdare att ge sig ut i trafiken imorgon.

1 gillning

Värt att åka omvägen och skita i färjan kanske?

Kan vara så faktiskt. Var i Kolmården idag och E4:an sop rent men sen därifrån till Krokek var det ingen höjdare.

1 gillning

Var ju ingen gigantisk skillnad i tid faktiskt, kör nog på det!

1 gillning

Vi har haft lite stölder i vår BRF. En medlem hade sett en diffus figur på innergården smyga runt så de hade tagit en bild på personen och skickat in till styrelsen. Givetvis var det jag på bilden så styrelsen fick sig ett gott skratt och kontrade: Han har bott här sedan 2006. :joy::joy:

20 gillningar

Hittade mitt första "tv-spel" i form av en Game & Watch. Har legat i en låda utan batterier i minst 20 år. Sonen blev sugen att testa, batterier införskaffades och det fungerar fortfarande. Dock var det inte intressant i särskilt många sekunder för den som är född 2014. :sweat_smile:

9 gillningar

Har också några Game & Watch kvar. Alla fungerade sist jag satte batterier i dem.

1 gillning

Kommer ihåg att jag tyckte att denna var rätt lam jämfört med kompisar som hade varianter med två skärmar som man fäller upp.