Gråta tycker jag nog är rimligt
Köpte hem en egen ultraljudstvätt och rengjorde förgasaren, så nu går den fint ![]()
De äldsta barnen blev lyckliga ![]()
Var in till stan en sväng så passade på att köpa ett nytt batteri till den också
Tvååringen testade sina skidor häromdagen också, lite skräckblandad förtjusning kanske ![]()
Vi har ju haft väldigt varierande väder, första snön då kom det upp till 5 dm, sen försvann allt efter några dagar, sen har det kommit lite från och till men blivit bart direkt nästan. Vi hade ju 6 grader i helgen som var tex, men så denna veckan har varit kall och det dumpade nog drygt en dm här nu på nyårsnatten/nyårsdagen ![]()
Hjälp mig gärna förstå mitt resonemang varför jag sparar alla gamla Apple-kartonger samt alldeles för gamla produkter som inte längre går att använda.
Städar för fullt och har bl.a hittat iPhone 4 och 4s. Ändå prime Apple.
Det värsta är att jag nu samlat mod till att slänga kartongerna. Själva produkterna flyttar jag till en nybildad ”museumlåda”. Så kan jag om 5 år idiotförklara mig igen.
Man spar alltid kartongerna, sen gammalt. ![]()
Sparar dem för aktiva prylar och bra att ha. Men har börjat återvinna/ sälja dem då man kan inte spara allt ![]()
Man måste ju ha något att spara kvittona i. ![]()
Jag har faktiskt börjat på slänga våra kartonger också, men säljer ju sällan vidare något heller längre så ![]()
Hade inte @Marcus_Attefors ett extra förråd fullt med kartonger och annatsom du rensade ur för några år sedan? ![]()
Exakt, borta i Bromma
Blev dyra kartonger i slutändan ![]()
Jag ger mig. Dock brukar jag bli full av lycka av alla kartonger men den där Apple lädersleeven gav mig absolut ingenting. Vaskade den till en kollega, som i sin tur, ja, vaskade den😆
Lädersleeven var ju 99:- hos Mediamark kommer att bli en riktig raket på Tradera om några år. ![]()
![]()
Skulle "bara" in på MIO och kolla lite. Tydligen saknade vi en fotpall för 4K till soffan.
Att man går på det varje gång. ![]()
![]()
När är du tillbaka på jobbet? ![]()