Vad gör ni just nu? (2024)

Det får väl bli Hanks Heaven, där får väl du kompispris :joy: så länge dom har barnmeny och accepterar kontanter :wink:

1 gillning

Jag tror ändå vi bör kolla efter ett ställe med wienerschnitzel, pommes och öl. Pannkakor eller vaniljsås till efterrätt. :sweat_smile::sweat_smile:

3 gillningar

Mer klass på italienarna och dig måste jag säga.:+1:t3:

1 gillning

Helvete vad ni lobbar och lockar till träff. :joy: :joy:

1 gillning

Vi kanske bokar platserna på Sjätte tunnan där det finns en tron som du kan sitta på.

1 gillning

Med den här beskrivningen kan jag inte tänka mig något bättre för att locka upp @RolexJocke :joy::joy:

4 gillningar

Mjukstartar. :joy:

7 gillningar

Designspråket på skylten fick mig direkt att tänka på Lidl, trodde Lidl hade börjat med frukostservering :joy:

2 gillningar

ja mä :laughing:

Flygplats fika.

10 gillningar

Sitter och myser i värmen i mitt kontor på jobbet. De andra fryser på sina, då luft-värmepumpen inte orkar värma lokalerna nu.
Jag snodde åt mig det enda el-element som finns, direkt i morse :slight_smile:

4 gillningar

Målar lite och lyssnar på ljudbok :smiling_face:

8 gillningar

Hemma men det är lite oskönt ute.

5 gillningar

Dags att sova efter att jag rivit en mur, rensat slänten på kullsersten och kapat alla buskar inför grävaren i morgon

6 gillningar

Gott dagsverke. Sov gott! :smiley:

1 gillning

Jobbar. Eller håller i alla fall på att försöka börja jobba. Det första mejlet var en riktig surdeg så jag bestämde mig för att börja jobba mer ordentligt först 09:00..:sunglasses:

1 gillning

09:00, dags att köra igång :blush:

1 gillning

Du får dra några koppar extra starkt kaffe, det behöver man en dag som denna.

JAg startade på riktigt 08:58 så könner mig väldigt aktiv och på.. :grin:

Är inne på tredje koppen. Presso, Mollbergs bandning, hela och färska bönor. :smiley:

1 gillning

Mycket bra val. Mollbergs är i stort sett det enda kaffe jag dricker, har så gjort i några år. Dock vanligt bryggmollbergs.

1 gillning