Det får väl bli Hanks Heaven, där får väl du kompispris
så länge dom har barnmeny och accepterar kontanter ![]()
Jag tror ändå vi bör kolla efter ett ställe med wienerschnitzel, pommes och öl. Pannkakor eller vaniljsås till efterrätt. ![]()
![]()
Mer klass på italienarna och dig måste jag säga.![]()
Helvete vad ni lobbar och lockar till träff.
![]()
Vi kanske bokar platserna på Sjätte tunnan där det finns en tron som du kan sitta på.
Med den här beskrivningen kan jag inte tänka mig något bättre för att locka upp @RolexJocke ![]()
![]()
Designspråket på skylten fick mig direkt att tänka på Lidl, trodde Lidl hade börjat med frukostservering ![]()
ja mä ![]()
Sitter och myser i värmen i mitt kontor på jobbet. De andra fryser på sina, då luft-värmepumpen inte orkar värma lokalerna nu.
Jag snodde åt mig det enda el-element som finns, direkt i morse ![]()
Dags att sova efter att jag rivit en mur, rensat slänten på kullsersten och kapat alla buskar inför grävaren i morgon
Gott dagsverke. Sov gott! ![]()
Jobbar. Eller håller i alla fall på att försöka börja jobba. Det första mejlet var en riktig surdeg så jag bestämde mig för att börja jobba mer ordentligt först 09:00..![]()
09:00, dags att köra igång ![]()
Du får dra några koppar extra starkt kaffe, det behöver man en dag som denna.
JAg startade på riktigt 08:58 så könner mig väldigt aktiv och på.. ![]()
Är inne på tredje koppen. Presso, Mollbergs bandning, hela och färska bönor. ![]()
Mycket bra val. Mollbergs är i stort sett det enda kaffe jag dricker, har så gjort i några år. Dock vanligt bryggmollbergs.