Vad gör ni just nu? (2024)

Nu fattar jag frugans fina gest igår :joy::scream::sob:

3 gillningar

Vi ska dit imorgon, tydligen hade soffan knarrat någon gång i veckan. :joy:

Sista dagen för Göteborgskoloristerna på konstmuseet

8 gillningar

ROAR mig med att sätta fast ip nr på alla (mot alla) enheters mac adresser och mot fast 2.4 eller 5ghz på alla trådlösa enheter. Igen. Något tjafsar här hemma...vem vare som surfa.... :laughing:

Orkar inte DHCP längre :sweat_smile:

2 gillningar

Nice! :star_struck:

1 gillning

Upptäckte precis att frun inte uppdaterat sin datorn sen macOS Ventura (13.0) .0! .... HUUR.

SÅ MÅNGA VERSIONER. SÅ MÅNGA FRÅGOR.

3 gillningar

Skilsmässa

2 gillningar

Minst

Äter nobelmiddag

7 gillningar

Vårhäng på gården.

7 gillningar

Tar mig en god cider och ropar Vivant! för mina kompisar som är på event i Nordirland i helgen.
En av dem är från ume och vann i dag kronturneringen för Drachenwald. Så han och hans consort, är nu kronprinspar, fram till i juni då det blir kröningsfest i Sundsvall. Även sittande regenter är från Nordmark.

Är ni fundersam på vad detta handlar om kan ni läsa mer om det på länkarna nedan. Och, nej, det är inte lajv.

8 gillningar

Kan... inte.... sluta... titta!

5 gillningar

Härligt. blev glad av deras glädje. Finns det någon kontext?

Älskar tenacious d :grin:

1 gillning

Fint ska det va.

Fantastiskt! Det som är extra bra med Tenacious D är att det inte bra är roligt och ren och skär glädje utan dom också är på riktigt bra musiker.

Kompletterar med denna från Kung Fu Panda 4:

2 gillningar

Såg den där häromdan, riktigt skön.

Så jävla upprörd att jag för sent insåg att de kommer till Sverige 29/4 :sob:

Fru, storasyster och grannfrun sitter vid matbordet och löser världsproblem.
Jag och svågern kollar på Blackhawks och dricker öl :beer:

6 gillningar

Håller på att bli knäpp, brandvarnaren har börjat pipa vilket kan antar är batteriet.
Försökt hitta info om hur man får ut det jävla batteriet men det står inte i lägenhetsinfon.
Fick googlat mig till detta men där står att man ska se till att koppla bort strömmen till den innan man byter?
Antar att jag inte kommer få sova denna jävla helgen.