Vad gör ni just nu? (2023)

Nä, bara en lampa som lyser lagom starkt på natten.
Laddningsbar men ska låta sladden sitta hela tiden, lätt att man missar att ladda :face_with_peeking_eye:

1 gillning

9 gillningar

Oh! Recept?

Bytte ut 3 dl vetemjöl special mot dinkel denna gång. Senast följde jag receptet, blev bra då :slight_smile:

4 gillningar

Läser lite nyheter, @Marcus_Attefors , är du ok?

1 gillning

Kommer du till Bollnäs imorgon så lovar jag att du får den ena matlådan :blush:

1 gillning

Tog en kvällspromenad och hälsade på Otto, han va rätt tam för vara en orange storm

4 gillningar

Hade jag inte haft annat på programmet så hade det varit frestande.:joy:

1 gillning

Jovars! Dröjer ett tag tills jag kan börja skriva artiklar igen bara :sweat_smile:

1 gillning

Då fick man äntligen svaret vem det omtalade Tuna Lejonet är i trådarna på Flashback. :joy::joy::joy:

1 gillning

Älskar meningen i artikeln: Ligaledaren transporterade stora mängder narkotika mellan de så kallade "ångest förråden" (från den krypterade chatten) i en oansenlig Peugeot för att inte väcka uppmärksamhet. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Förstår, hon har idag en Miffy-lampa som nattlampa, men hört att det finns lampor som visar olika ljus beroende på tid så de ska lära sig om de ska somna om eller vakna typ. Hon vaknar ofta mellan 4-6 så hade varit bra känns det som :nerd_face:

1 gillning

Jag styr barnen med deras sänglampor som är Hue-lampor. På nätterna lyser de på lägsta med lila sken, framåt morgonkvisten, dock fortfarande för tidigt för att gå upp, övergår de till rött för att signalera att de borde ligga kvar. När det är ok/dags att gå upp blir de gröna, lite olika tider på vardag resp helg. Funkar de flesta dagarna men de är ju egna individer så ibland gör de som de vill ändå och det är ju ok :slight_smile:

3 gillningar

Väldigt fint! Bra jobbat av er båda!

1 gillning

Borde iofs gå att fixa med en Hue



Magisk kväll

13 gillningar

Släpp luren för f*n :joy::rofl:

1 gillning

Inte @sevis han kör doggiestyle, lookie, lookie no hands. :joy::joy::joy:

Inser att vi har olika stilar när det gäller tecknade i den här familjen. :joy:

6 gillningar

När alla andra gav upp och någon satt kvar.
Vill inte ge den något namn men vi kan kalla den Taube pga älgen till höger.
Har glömt hur kul det är att teckna.

5 gillningar