Vad gör ni just nu? (2023)

Den fick komma ut i år oxå :grin::nerd_face:

18 gillningar

Jag får nog ta ett varv imorgon med min också är jag rädd för.

2 gillningar

Tittar på medan grabben bygger

11 gillningar

Jag gillar glass! Jag brukar lära mej vad glass heter på olika språk när jag besöker olika länder... Det senaste landet som jag lärde mej vad glass heter var Maderia Gelado. Nästan som på Italienska där det heter Gelato .
/Maria

Precis lämnat av dottern (15 år) i stan.
Första gången för henne att gå ut och dansa med kompisar på en klubb. Vet inte vem som är mest nervös och uppspelt.:joy:
Kommer ju själv ihåg när man började gå ut och festa på klubbar.:man_dancing:t3:
Fantastiska minnen som skapas.:heart_eyes:

13 gillningar

Skillnaden när en annan var ung var ju att man fick ta med sig spriten själv, på den tiden bjöds det aldrig på knockoutdroppar. :joy::joy::joy:

Det här eventet är alkoholfritt men det finns nog några som smugglar med sig något.:laughing::joy:

5 gillningar

Och folk slutade slåss när den ena gått i backen.

4 gillningar

Kollat barskåpet innan? :joy:

1 gillning

Med rörelsedektetorer på dom kan man vara lugn.:grimacing::joy:

3 gillningar

Ätit en bit mat och kikar just nu på vad man kan bränna lite pengar på. Lite inne på ett RISC-V Board! VisionFive 2. Ligger runt 114.95 USD för den jag är intresserad av. StarFive JH7110 med RISC-V U74 quad-core och 8GB RAM.

1 gillning

Hade förväntat mig elstängsel eller en truppmina iaf :joy:

1 gillning

Är du 90 år? Så berättade farfar att det var på midsommar vid folkparken på 50-talet :stuck_out_tongue: .

Dagens ungdomar:

Skön låt förövrigt.

Nä, växte upp under åttio och nittiotalet. Var inte någon som ens hade kommit på tanken att förnedringsråna någon eller ha pistol på sig. Var det slagsmål så var det över när någon gått i backen och gav upp.

5 gillningar

Planen är att vi skall köra upp till Stockholm nu men funderar lite på vädret och hur det ser ut på vägarna. Här i Göteborg är det barmark men hur ser det ut senare typ vid Jönköping, Väderstad, Norrköping och Stockholm. @RolexJocke @anon76737630 @xms67

2 gillningar

Nja… Är själv uppväxt då.
Alla tillfällen där en grupp skinnskallar misshandlat invandrare till oigenkännlighet eller till och med dödat dem eller när folk ”knackade bögar” i Sthlm.

Blev själv förvånad över hur mycket skit som hände under de åren.
Det var inte bättre förr…

Arkiv S - instagram

Stockholm är lugnt, nu iaf.

1 gillning

Lägesrapport centrala Väderstad:
-0.3°C
Ca 20 cm snö. Väl plogade gator. Höga snöplogkanter. Besvärligt att ta sig fram på trottoarer.

E4 vet jag inte, håller mig hemma. Planen är att åka till mina föräldrar i södra Närke imorgon, men får se om vi ställer in det, inte kritiskt att åka dit.
Förut har Trafikverket haft en kamera vid trafikplats Väderstad på E4, men den verkar vara borttagen, hittar den inte nu.

Edit. Den låg visst under vägväder Trafikinformation vägkarta - www.trafikverket.se

1 gillning

Ganska mycket snö söder om söder(malm). Men verkar bra plogat. Det kommer lite pudersnö just nu så det lägger sig ett flor av snö på de plogade vägarna. Men just nu tror jag inte det är några problem alls att köra bil.

SMHI och YR har ingen indikation på att det ska snöa just nu, men det gör det.