Vad gör ni just nu? (2023)

Egen tid räknas bara om kabeln sitter i bilen. Eller vad säger egentidsmästare @Katho? :wink:

Haha, kan vara både och, det är som Norrlands Guld-reklamen. :rofl:

2 gillningar

Svårt att få i en kabel i den här kärran, bilen är som föraren, fossil :blush:

Du får väl plugga in på macken i två minuter o njuta utav bara den under tiden som slangen sitter i :joy:

Bakat lussebullar med dottern.

14 gillningar

Nu jävlar

9 gillningar

Du får plugga i motorvärmaren :grin:

Letar efter ett postföretag som kan skicka paket till mig från Usa där sändaren inte kan skicka internationellt. Kommer inte ihåg vad tjänsten kallas. Någon här som vet och isåfall kan tipsa om någon bra? :thinking::smile:

Har hört om denna men aldrig testat själv

https://www.myus.com/welcome/sweden/

1 gillning

Tackar, ska kika där :+1:t3::grinning:

Finns många, har inte använt det själv på några år.

T.ex. Fast & Secure Shipping from the US to Sweden

1 gillning

Började göra det andra pusslet, fick klart ramen och började lägga iordning resten av bitarna och blev bara så jävla stressad så nu åker julafton-pusslet fram istället. :melting_face:

4 gillningar

Thai Country Club idag!

12 gillningar

JÄTTEMYCKET SNÖ UTE!!!!! :snowman::snowman_with_snow::cloud_with_snow::cloud_with_snow::snowman_with_snow::snowman::snowman_with_snow::snowman_with_snow::snowman:

9 gillningar

Mot storstan.

9 gillningar

Sittter av tiden sista dagen på jobbet. Har inget alls att göra idag, de hade kunnat låta mig vara hemma idag kan man tycka :yawning_face:

7 gillningar

dags att göra sig julfin.

10 gillningar

Ska inleda julledigheten med att åka till ICA Maxi. Men bättre att vara där 10:00 än 18:30 så jag klagar inte. Bara lite..:sunglasses:

4 gillningar

Intressant intervju med Demirok.
Kul att veta lite mer om honom, det som synts mest i media är de gamla domarna och SDs utspel om Demiroks trosuppfattning.

– Jag har en kommunalrådsblick på politiken: Jag vill få saker att fungera, konkret. Att tåget från Linköping ska gå i tid och att skolan i Nordanstig inte ska stänga. Men så dras jag ner i nåt geggigt identitetspolitiskt där folk antar saker om mig på grund av pappas bakgrund.

2 gillningar

Spegeln på ena toaletten lossnade från väggen. Ramlade ned på handfatet och så vidare ned på golvet(trä). Spegeln höll..:flushed:

2 gillningar