Vad gör ni just nu? (2023)

Aldrig använt, det är abonnemang va? :thinking:

Nopp, bara om man ska nörda ner sig fullständigt.

Mm galen rabatt. Kunde inte riktigt rättfärdiga köpt då min amazfit fort är ok.

Är bra sugen på en Verical eller Race. Som fått bättre, mindre lagg. Race ska få updare snart. Men så såg jag att puls mätaren är dålig… oooo

Ja, var är den ultimata klockan

Kunde egentligen inte heller rättfärdiga med en relativt ny Venu 2 plus men jag tänker att det aldrig kommer vara så billigt igen och jag saknar vissa grejer med en AW.
Är det så att det känns fel får jag bara sälja den tänker jag men kanske blir bra komplement till varandra.

Hade egentligen planerat att skaffa en Forerunner 965 framöver men dom kostar ju också 7000. Tänkte dock att dom extra träningsfunktionerna kanske hade motiverat.

2 gillningar

Mm garmin har blivit dyra har en 735xt som batteriet fått fnatt på. Men var otroligt bra/funktioner för ca 2500

1 gillning

Jaa dom har ju det, Venu 3 går väl för 6-7k med nu tror jag.
Polar Vantage V3 släpptes ju nu med men även den ligger på 6500....

Väntar verkligen på den perfekta klockan haha.

1 gillning

Polar, är de bra igen?

GUI kändes mä

Den har fått delade reviews... folk är nog lite bittra över att dom satt den så högt.
Det är modigt med tanke på 965 som är så populär i samma prisklass.
Jag läste att det går rätt dåligt för Polar allmänt och att dom kanske konkar om saker inte bättrar sig snart.

1 gillning

Dricker drinkar på en takbar i Barca.

13 gillningar

Amazfit GTR 3 Pro jag har nu har fått dålig puls review, men har kört den parallellt med cykeldatorn och bröst-pulsmätare, tycker bara det skiljer några slag upp/ner mellan garmins pulsmätare på bröstet (som brukar/är mer exakt än klockor)

Brukar ha klockan under handleden, när jag tränar för att lättare se urtavlan från handen på styret (racer) eller löpning. Blir mindre vrida moment.

Tror det gör att pulsmätaren blir bättre då den läser av lättare på undersidan av handleden än över.

Sorry om jag och @Bluish träningsrapade tråden.

Aah okej!

Har inte superkoll på var min Venu 2 står men jag jämförde min gamla AW S6 med en riktig maskin när jag var på vårdcentralen för något år sedan, då stämde både hjärtslag och syresättningen i princip 100%.

Ja men ibland blir det tjöt, i värsta fall får dom flytta till en tråd hehe.
Sorry! :sweat_smile:

1 gillning

Bakar bröd :drooling_face:

14 gillningar

Helvete va fint!
Använde du gryta?

Ja precis, bakad i gryta

2 gillningar

Nu börjar det likna något. Kan nog bli människa av dig med.:wink::joy:

Tyckte det blev lite kyligt inomhus. Tur man kan åtgärda det på ett trevligt sätt. Blev dock väldigt sugen på ett glas rött..:sweat_smile:

5 gillningar

Köpte en 3-i-1-laddare på Black Week istället :smiley:

1 gillning

För mig går det utför.
Ligger på 52.1 för tillfället

1 gillning

Funderar på om det ens är lagligt att sälja en Rolexkopia.

1 gillning

Kanske går att finna svaret i att den redan är borttagen :wink:

Hur kunde den bli godkänd från början? :thinking: