Vad gör ni just nu? (2023)

Öronen har inte blivit bättre så sitter på vårdcentralen och väntar på läkaren. Kan inte sluta tänka på hur smakfullt inredda dessa väntsalar är.

8 gillningar

Du ska inte hälla Nutrilett i öronen. :joy::joy:

Det förklarar ju saken!

2 gillningar

Sitter och väntar i bilen inför besök på skönhetsklinik(!). Ska ta bort ett antal hudflikar/skinntags. Miljön känns inte helt hemtam och är orolig för att de tänker att en guldkalv just klev innanför dörren. Jobb åt alla hela 2023..:sunglasses:

10 gillningar

Jag tror din oro är befogad. Åtminstone av vad jag sett från folk som uppsöker dylika inrättningar :smirk:

2 gillningar

Mitt ställe vinner över @Marcus_Attefors :sweat_smile:

14 gillningar

Har förhandlat fram att jag får jobba hemifrån 2 dagar i veckan, from nästa vecka. Blir skönt att slippa köra bil så mycket. Även om det bara är 25-30 min körning så sliter det både på mig och bilen.

Edit: 25-30 min enkelväg.

9 gillningar

Ser avtorkningsbart ut också :slight_smile:

1 gillning

Tog en sväng upp på taket! :slight_smile:

12 gillningar

Anknäbbsläppar skulle väl vara passande? :wink:

1 gillning

Ena örat hade en vaxpropp och när den spolades ut så svimmade jag :joy: Man kan tydligen bli rejält yr och precis det blev jag. I andra örat var det ordentligt svullet och blod. Troligen från nått virus. Så blir öronproppar i två veckor nu så får vi hoppas det lägger sig :ok_hand:

14 gillningar

Fast Arne har ju redan det :joy:

1 gillning

Servar bilen. Servar mig själv med en kopp kaffe.

11 gillningar

Det gör nog prislappen också. :joy:

1 gillning

Gör man inte sånt själv hemma? En fräsch hobbykniv löser ju detta galant.

Ser på Faithless 2015

Byter från en iPhone 14 Pro Max till en iPhone 14 Pro Max.

Blev tacklad på tunnelbanan förra veckan och trodde att min iPhone hade klarat sig men det visade sig att det är en svart fläck på bilder man tar med makrokameran – och nej, kameran är inte smutsig.

Går från lila till svart då det finns i lager.

7 gillningar

Jag har ju en gång redan fixat mina läppar. Blev inte bra..:sunglasses:

3 gillningar

Nu ska du bara få in e-sim då. :joy:

Det ska nog gå före påsk i alla fall.

2 gillningar