Vad gör ni just nu? (2023)

Myser

10 gillningar

Varit på Liljevalchs och kollat på utställningen Svert sol, mycket bra. Tagit en runda i stan och försökt äta i Hötorgshallen men vi var för många för att få bord. Landade på en pub och tog ettt par öl och lite mat. Gästerna nu utspridda och vi hemma för att förbereda kvällen(ett kodord för en sista). Sedan dra kvällen igång..:partying_face:

13 gillningar

Varit på spa och såg en Stockholmare som visst hälsar på oss här i Skaraborg :red_car:

12 gillningar

Han hittade inte på iallafall. :joy:

Men i en Renault.. Lite pinsamt kanske. :joy:

2 gillningar

Har de sista dagarna försökt att lägga av nikotin i form av snus. Som alltid innebär det att dagarna får ett grått filter över sig😞
Försöker kompensera med rosévin som jag vanligtvis aldrig är sugen på :man_shrugging:t2:

8 gillningar

Vad är det för tokerier.

3 gillningar

:man_shrugging:t2:

Stå på dig och visa vem som bestämmer. Så jävla skönt att bli av med ett beroende.

2 gillningar

Fikar.

11 gillningar

Säger den vise mannen :joy::wink:

8 gillningar

Kanske dags att sluta fika?:wink:

4 gillningar

Det är ju inte ett beroende, det är ju en ren njutning. Jag är ju mycket noga med att hålla vikten. :joy::joy::joy:

3 gillningar

Fick äntligen min invite till Beeper, är inte helt såld än så länge. Just iMessage delen känns inte helt hundra, visst om man inte har iPhone så skulle det duga, men har svårt att tänka mig att ersätta nativeappen med denna :thinking:

Var det inte nån annan här inne som hade testat det och var eld och lågor?

Jag lägger det här utan kommentar...:sunglasses::sweat_smile:

Ps. sjua på bollen...

1 gillning

Håller på att förbereda grillningen. Vi blev plötsligt 10 st till.
När några tyska Scouter knackade på och frågade vem som ägde åkern mitt emot oss jag hänvisade dem till grannen.
Sen när de häll på att slå upp tälten gick sambon ner och pratade lite med dem. (Hon och dottern är scouter. Själv är jag inte aktiv längre) Hon ringde mig och frågade om jag kunde komma ner. Det slutade med att vi bjöd dem till grillning ikväll 19:00. :smiling_face:

7 gillningar

@katho tipsade om den iaf.
Jag har installerat det på datorn, sen orkade jag inte koppla konton så har inte kommit längre.

LINE som de flesta använder här stöds inte heller så tror inte jag kommer ha någon nytta av appen.

Äntligen! Inte igår man kunde ta en öl på altanen. Men nu kom det en liten solglimt. :smiley:

9 gillningar

Yep, funkar utmärkt. Har kontaktat Beeper om LINE-integration faktiskt, så om fler gör det desto bättre.

Har alla tjänster nu i endast en app (utom SMS som jag aldrig använder). :slight_smile:

1 gillning

Jag fick en inbjudan också, laddade hem appen på datorn men backade när de ville jag skulle logga in med mitt Apple id. Känslan blev att jag inte ville knacka in mitt lösenord till mitt Apple id hos dem.

Ej att förglömma att snusning är ju skadligt, det är ju inte en oskyldig fika. :joy::joy:

1 gillning