Vad gör ni just nu? (2023)

Driv lite.

1 gillning

Funderade just på hur brevbäraren ska hitta hit. :rofl::rofl:

Scrollade Facebook och såg ett inlägg i en lokal grupp här i Sollentuna. En mamma vars 5-åring har försvunnit från en lekplats för en timme sedan och de hittar honom inte. Får ångestsvettningar av att bara tänka på det.

Edit: Han är nu hittad och oskadd :heart:

10 gillningar

Ut och hjälp till att leta, hänga på Facebook hjälper inte.

Hade jag varit i Sollentuna så!

Hemma igen efter en ”hälsoresa” i Rumänien. Precis som med kortison så är det bra att trappa ner intaget långsamt.

13 gillningar

Nu kom ett nytt mess. :joy::joy:

3 gillningar

Kör på! :rofl:

Spännande när hon kör en google translate på denna. :joy::joy:

1 gillning

Men du ska ju även få varor verkar det ju som :joy:

Hemma efter en trevlig aktivitet med några fotbollsföräldrar. Först några öl och sedan lite mat och snack. Tänker att de absolut flesta människor är trevliga och kloka.

6 gillningar

Ge inte upp. :slight_smile:

1 gillning

Ballen by night :ok_hand:

19 gillningar

Snygg balle!

Hur går det med fåglar med allt , vad jag gissar , ätbart du har där ?

Får hjärtklappning bara jag läser om det. Vår snart 6-åriga dotter kommer ha en AirTag på sig när vi ska till Legoland senare denna månaden.... :slight_smile:

6 gillningar

Varje ålder har sin utmaning och sina skräckscenarior. Jag tappade bort minstingen, som då var runt 4 år, på en djurpark en gång och det var många tankar som hann fara genom huvudet på temat klättra in till Tigrarna...

Idag skjuts- och knivhuggs det till höger och vänster och just då börjar hans rörelseyta vidgas och kvällarna blir senare... I helgen var han, minstingen som snart är 14, hos en kompis och när jag kollade i Hitta-appen såg jag att han var på Sergels torg... Ringde och frågade om han kanske inte skulle ha frågat först? Jamen, kompisens föräldrar sa att det var ok så jag trodde... En annan gång ringde han från en buss och berättade att han var på väg till busshållplatsen för att ihop med en kompis åka till MOS. Visst är det ok, pappa? 3 sekunder för att fatta ett beslut...

2 gillningar

Nån skata som landat på räcket några ggr men har jagat bort dem. Är inte lika förtjust i skator som @xms67 :sweat_smile:

1 gillning

Att ha en skata på ballen är inget jag heller skulle vilja ha..:sunglasses:

1 gillning

Jävlar vad det tog sig för dig, mitt har iofs stått ute hela tiden och det blev ju kallt igen efter vi planterade. Men nu när värmen kom tillbaka så växer det i en galen fart!

2 gillningar