Vad gör ni just nu? (2023)

Hur många kvm blir det?

4 kvm, men var ju tvungen att ta lite extra, blir alltid några konstiga kantbitar och skarvar man måste fixa till.

1 gillning

Har en kollega som hade en Passat som hon fått både motor och DSG-låda utbytt på. Hon bytte sedan in den till en bilhandlare.

Någon vecka efter hennes bilbyte hämtade jag ut min nya bil från samma bilhandlare och nämnde då att en kollega också köpt en ny bil från dem. Då berättade säljaren att Passaten hon bytt in fick motorhaveri i samband med en provkörning av kund. Just den affären blev inte så bra för bilhandlaren. :sweat_smile:

1 gillning

Stort grattis @Sevis :smiley: :smiling_face_with_three_hearts:

Snart dags att åka hem :slight_smile:

8 gillningar

En balkong borde väl det gå att köpa komposittrall och bygga ett litet däck själv hyfsat billigt?
Det kommer ju hålla för evigt och säkert för samma peng i slutändan.

Fredagsöl på W District

14 gillningar

Blev faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Kostade ett rejält sågjack i tummen o lite sveda o värk men resultatet blev grymt :blush:

29 gillningar

Nyligen städat klart efter installationen av värmepumpen. Nu på väg till Liseberg för sommaravslutning med jobbet

13 gillningar

Grattis på dagen @Sevis


Målar lite, enkla tulpaner.
Tycker Opera Rose är fin, den rosa färgen.

9 gillningar

Jag ska åka till Italien och vara där måndag till onsdag...


:umbrella:

8 gillningar

Tur du hann och få din regnmätare. :joy::joy:

2 gillningar

Grattis @Sevis

Klicka här

2 gillningar

Tar en fläta för @Bluish så slipper hon gymmet när hon firar nya jobbet. Grattis.

7 gillningar

Perfekt! :smile::heavy_heart_exclamation:

Det är Italien det regnar alltså. Men jag kan ju ta med regnmätaren dit och ger er liverapporter hur vi plaskar fram på gatorna..:sweat_smile:

2 gillningar

Det ser vi fram emot, utrustningen ska ju användas. :joy::joy:

2 gillningar


Något sånt här kanske

8 gillningar

Grattis @Sevis! :beers: