Vad gör ni just nu? (2023)

Eller hur hahaha. Scootern går i 30-36 km/h så skulle säga att snitthastigheten ligger på runt 30 km/h i videon.

1 gillning

Inte precis raka spåret, med bitvis fina vyer!

1 gillning

Ja det är varierande miljöer så tycker det är en rätt mysig resa att göra varje dag, när det inte regnar då. Sveavägen är dock alltid hemsk oavsett väder.

1 gillning

Vad är det för scooter? Stock gör väl de flesta bara 25?

En Xiaomi M365 Pro, japp 25 normalt men har flashat den så jag dels får upp hastigheten men även kan börja åka direkt genom att hålla nere gasen istället för att sparka igång den.

Varför bränna den där extra kalorin :rofl::rofl::joy::heart:

Haha det är faktiskt sjukt störande speciellt i backe eller inne i stan där man får stanna för rödljus heeeela tiden :sweat_smile:

1 gillning

Servar AC.

11 gillningar

Ute och luftar cyklarna med sonen

7 gillningar

Förbereder mig mentalt för en blocket annons jag nyss lagt ut, ge mig styrka!
Kommer köparen på utsatt tid?
Kanske nån som har frågor om mått som redan nämns i annonsen?!

5 gillningar

Kan du tänka dig att byta mot ett trasigt Playstation och en cykel som saknar en pedal?

1 gillning

Fantastiskt, har redan migrän :grinning:.

3 gillningar

Sålde en bil på Blocket för inte så länge sen och valde att dom bara kunde kontakta mig genom Blocket. Lämnade inte ut telefonnummer eller mailadress. Registrerade med ett fejknamn så att det inte gick att Googla fram mig. Allt bara för att slippa bli kontaktad på störande tider och lättare kunna ignorera oseriösa spekulanter. :grin:

7 gillningar

Hittade en bra användning för e-cyklar.

Det är ju helg så det fick bli en pizza.

14 gillningar

Du glömde banan och ananas :joy:

1 gillning

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Bortskänkes: Belkin 8K Ultra HD High Speed HDMI-kabel (1 meter)


Är där jag trivs som bäst :blush:

20 gillningar

Inspekterar äppelträdet

11 gillningar

Tellberg / åkerblad’s levererar som ja trodde

14 gillningar