Vad gör ni just nu? (2023)

Tankevurpa, låset ska vara på klockan 12 sidan.

Fredagsmyser.

6 gillningar

Hur lång tid tar det för dig, efter 10 ton grus så är jag nere på 12 minuter :slightly_smiling_face:

Har en ganska liten gräsmatta så kanske 15-20 minuter.

En av få aktiviteter jag tycker är ganska roligt i trädgården. Även om jag svär innan jag kommer igång..:sweat_smile:

2 gillningar

Sitter och väntar på avspark på bortaplan. Tre pappor i motståndarlaget lämnar av sina kids och säger ”vi gör väl som vanligt och går och tar en bira innan matchen”..:grin:.
En fredagskväll så här hade jag nästan kunnat hålla på motståndarna och hängt på om det inte vore för det där med bilen..:joy:

4 gillningar

Frugan tycker det är lite jobbigt när hon inte vet vart det bär iväg imorgon. När åker vi? Hur långt är det? Vad ska man packa i klädväg?

I know nothing. :joy::joy::joy:

5 gillningar



Scooter, öl och sol... Nu är det sommar

13 gillningar


Dragit hem till päronen på öa.
Ska agera fyllechaffis för morsan ikväll. :grimacing:

12 gillningar

Lagt in Earth worm Sally som ring signal på lillans lur :slightly_smiling_face:

Du förtjänar det❤️

1 gillning

Har också en sådan som förra ägaren lämnade kvar. Funkar bra men blev trött på att behöva dra ut 100m förlängningskabel. Fick då ärva en handjagare av svärföräldrarna, då får man dessutom träning :man_lifting_weights:

3 gillningar

Fredagsmys på altanen.
Grabben fick en legotidning med Batman-lego, lyckan total :bat:

10 gillningar

Den här är trådlös..:star_struck:

2 gillningar

Verkar mera som att föraren har en skruvlös. :joy::joy:

1 gillning

Hemma efter sonens fotbollsmatch. Hungrig som en varg men då har sonen en kompis på inkommande som vi måste vänta in för att få lite mat i magen..:man_shrugging:. Tar en drink och scannar av nätet.

1 gillning

Skruv lös..? Det är trägänga så det är inte min utan det måste vara..? :sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

Nån som ska till Lindesberg i morgon ? vårmönstringw/ cruising - hojta till :call_me_hand:t2:

1 gillning

Vad fick du ge för den?

Saknar cruising, var alltid ett jippo i Tidaholm när man var liten i början av maj.
Kul att se alla bilarna och att det var en folkfest.

2 gillningar

ja de kul o se , o vädret i morgon ska ju vara kalas !!

1 gillning