Vad gör ni just nu? (2023)

Grattis!:champagne:

1 gillning

Grattis :beer:

1 gillning

Grattis..:birthday::champagne:

1 gillning

Hemma efter en verkligt kul AW. Enda utmaningen var att hela AW:n var stående. Jag har alltså stått 3 timmar med finskor med lädersula. Tror fötter, ben och rygg håller på att smälla av..:sweat_smile:

Då det var AW drack jag för lite sprit för att kompensera smärtan, men kul var det ändå..:sunglasses::grin:

5 gillningar

Kan du finska? Eller pratade ni engelska? :joy::joy: Hittar ut själv.

3 gillningar

Varit ute och betraktat norrsken. Tydligt, men inte jättestarkt, inget jag lyckas fånga på bild tyvärr.

2 gillningar

Grattis!

1 gillning

Golf innan jobbet :golf:

13 gillningar

Då var det dags igen. Ytterligare 5 cm nu på morgonen och det fortsätter. :poop:

3 gillningar

Var på AW igår, hittade denna bild i kameran från 01-tiden. Är inte pigg på jobbet idag.

8 gillningar

Ser om The Social Network för jag vet inte vilken gång i ordningen. Denna gång med Aaron Sorkins kommentatorspår påslaget.

1 gillning


Alltid vid min sida, inte helt ensam i alla fall haha.
Sitter vid köksbordet när jag jobbar, känner inte för att göra det vid min pc i sovrummet.

13 gillningar

Jobbar inte med krockskador men ska göra ett experiment med denna.

Häller på lite kokande vatten och masserar lite. Inte helt perfekt men bra mycket bättre. Tar inget för dessa 5 minuters jobb utan överraskar kunden med detta då han frågade mig för ett år sedan om jag kunde fixa det.

25 gillningar

Någon är ute efter fredagsfika?

Grymt gjort.

2 gillningar


Målade igår, inget speciellt egentligen men ville kombinera blå, turkos och lila.

13 gillningar

Grattis!

1 gillning

Grattis!

1 gillning

Inser att det är läge att ringa barberaren, kan inte knalla runt med det här knullruffset. :joy::joy:

5 gillningar

Startar helgen lite mjukt.

5 gillningar

Nästa vecka ser inte bättre ut, jag skottar snö på jobbet och hemma.. lagomt less.

2 gillningar