Vad gör ni just nu? (2023)

Veganska lins chips behöver man ju inte ens smaka på. :joy::joy:

Alltså jag älskar dig❤️.. du går och köper en brandvarne testare. Och sedan är ordningsam nog att ha hörselskydd.
En annan skulle stå och vingla på en köksstol med en tändsticka.

11 gillningar

Jag är ännu sämre, köper nya brandvarnare när batteriet är slut. :joy::joy:

2 gillningar

Annars borde ju ett par Bose med brusreducering göra jobbet. :joy::joy:

3 gillningar

Tack!! Måste vara brandvarnarna som piper här hemma… tyckte jag kikat överallt. Micro, köttermometer, gömd KIA i tropargrunden, div leksaker osv…

ÄNTLIGEN fick man detta uträttat

1 gillning

Filmtajm.

5 gillningar

@FredrikAndersson spelar i en egen liga. Alltid imponerad av honom. Förebild!

4 gillningar

Tredje natten då jag inte får sömn pga smärta i axeln när jag ligger ner.
Så fort jag lägger mig ner kommer smärtan, känns som att axeln ska gå av, spelar ingen roll hur jag ligger.
Vet inte hur länge jag kommer orka av sånna här nätter innan jag får tid till den jäkla ortopeden.
Detta knäcker mig totalt.
Tips mottages tacksamt.

Käkat Naproxen morgon och kväll i mer än tre veckor, slutade i några dagar men har börjat nu igen… inte för att det hjälper.
Försökt bygga upp kuddar och sitta i sängen men får ont då med.

7 gillningar

Strömavbrott. Får leta upp spritköket så man kan få en kopp kaffe.

7 gillningar

På väg till jobbet efter att ha fått nödöppna garageporten. Har iallafall ström på jobbet.

1 gillning

Ska säga till min chef att jag kommer behöva jobba hemifrån resten av denna veckan för jag måste försöka göra allt jag kan för att rehabilitera min axel.
Fortsätter mina nätter såhär kommer jag antagligen helt tappa det pga trötthet och smärta och då vill jag göra allt jag kan från min sida i alla fall.
Gå på raska promenader på lunchen, göra övningar flera gånger under dagen och så.
Har uppenbarligen haft tid att tänka inatt… om jag inget gör kommer jag behöva sjukskriva mig och detta känns bättre. Tror inte han kommer säga emot.

Ska träffa sjukgymnasten idag med så får be henne om råd gällande sömnen också.

5 gillningar

Jag lider verkligen med dig. Hoppas du snart blir bättre. Men ett medskick som ibland upplevs mindre snällt. Akta dig för sjukskrivning, det är extremt beroendeframkallande. Det finns nästan aldrig forskningsstöd för att det hjälper, snarare tvärtom.

1 gillning

Jag vill verkligen inte sjukskriva mig och detta för mig är ett sätt att försöka undvika det.
Vet bara att ju längre tiden går med detta och ju tröttare jag blir så blir chansen större.
Jag önskar jag kunde få bort detta, jag känner mig så handfallen.

1 gillning

Lider med dig @Bluish Hade liknande efter en skada och innan det blev operation av axeln, slutade med att jag käkade morfin varje kväll för att kunna sova. Hoppas det blir bättre snart :crossed_fingers:t3:

1 gillning

Usch då, jag hoppas inte jag kommer behöva operera mig. :no_mouth:
Skönt att det blev bättre dock men morfin låter ju inte kul alls.

Veckan börjar bra.

10 gillningar

Lagomt till frukost ju :rofl:

1 gillning

Vafan nu igen... :rofl: :joy:

30 tårtor... Schwarzwald :rofl:

3 gillningar

Blev ju ingen frukost med strömavbrott. :rofl:

Åker hem tidigt från jobbet. En dag som känns som den präglats av 1000 småsaker som inte kommer betyda något i framtiden.

Tänkte att risken är större för att den tusenförsta småsaken dyker upp än att något spännande landar på skrivbordet. Så typ bättre fly än illa fäkta..:sunglasses:

Edit: Bytte bild

5 gillningar