Vad gör ni just nu? (2023)

Resenärer i Jordbro och Katterjåkk håller andan.

Just den informationen är väldigt givande. Förstår inte att Trafikverket envisas med detta. Men det är i och för sig mycket jag inte förstår när det gäller Trafikverket.

1 gillning


Nu är jag klar för ikväll, känner ändå att jag bevisat något för mig själv. Att jag kan varesig vad andra säger.
Visst nu har jag druckit lite men det påverkar inte mer än att jag kanske inte ser fel i absolut allt.
Är trött på att hamna i skuggan och känna mig otillräcklig.

16 gillningar

Väldigt duktig, själv kan jag knappt göra streckgubbar. :joy:

2 gillningar

Filmtajm

5 gillningar

Tack! Klart du kan. Alla kan måla! :smile:

1 gillning

iPad på 3 meters avstånd? :smiley:

Typ, 55" :weary::-1:

1 gillning

Tittade längst in i barskåpet och hittade två dammiga flaskor. En Mintttu och en Becherovka som jag har för mig smakar hårspray. Väldiigt dryga flaskor! :joy:

7 gillningar

50%??? :open_mouth:

Ja, under 50 % är väl vatten i Finland? :sweat_smile:

Becherovka, bra efter maten om man känner att det blev för mycket, typ 4a botten upp.

Minttu, iskall som snaps eller shot. Alternativt i en kopp starkare varm choklad, påminner lite om godiset från Fazer som heter fazermint.

Smaksatta Minttu varierar lite i bruk :slight_smile:

2 gillningar

Styrka varierar lite efter varifrån den är köpt har jag märkt.

Säker på att du inte har påbrå från Finland?

Jättetrött nu. :joy:
Dricker vatten så jag inte blir arg på mig själv imorgon.
Yoshi skäller på mig för jag tror han vill jag ska lägga mig i sängen så han kan bli klappad.

Frågan är hur mycket vatten man ska dricka… eller hur mycket ganache jag ska spritsa i mig. Nomnomnom

Det verkar så hahah.
I Sverige är det 35% som gäller tydligen. Förutom om det är smalsatt, då åker vi ner till 16%.
Kanske ska be dom göra en med gurksmak. :joy:

Drack Becherovka i Prag och köpte med en flaska hem. Men inte lika gott när jag kommit hem. Men det är nog 15 år sedan jag drack den senast, så kanske ska ge den ett nytt försök. :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Åker nattåg hem från Zell am See

13 gillningar

Brukar man bli bjuden på efter maten på restauranger i Tjeckien. :slight_smile:

3 gillningar

Ops, sorry läste fel :+1:

1 gillning

Jag har mer eller mindre samma upplevelse. Var på en restaurang i utkanten av Prag som var riktigt cool med folkdans och allt. De sålde dessa buteljer vid utgången så det blev att plocka med sig en sådan hem. Står orörd längs in i skåpet. :joy::joy:

Det var visst 2010 vi var där.



pr29

7 gillningar