Vad gör ni just nu? (2023)

Fick bli en fulfika.

6 gillningar

Mys på hög nivå!

10 gillningar

Spelar Catan Junior. :pirate_flag:

4 gillningar

Inser att jag precis lämnade Skandinavien och därmed öppnade upp hela menyn på SAS!

Fram med GTn!

10 gillningar

Förbjudet med iPod på SAS ATR 72-600.

6 gillningar

Hemma efter en speciel fotbollsmatch. Det var kallt, det var skador, men det var även vackert.

Jag och en annan pappa åkte gemensamt med våra söner. Det var snorkallt. Efter ca 7 minuter per sonen på en rejäl smäll och blir skadad och spelar inte mer. Efter 10 minuter bli den andra killen som åkte med oss skadad och spelar inget mer. Så där står vi med mer än 2,5 perioder kvar och kollade på fotboll som våra söner inte spelade i..:rofl:
Fy f_n vad vi frös..:cold_face:

8 gillningar

Spelar man tre perioder i fotboll nu?

Jag har hunnit med att fixa två dimmers nu, frun var lite less på att spottarna i badrummet hade en push-knapp bara, så att det har tidigare bara lyst vid tillslag så att säga :nerd_face: Så nu får hon vänta in dimmern till spegelbelysningen :disguised_face:

Så fick matbordslampan äntligen sin dimmer!

2 gillningar

I vissa åldersgrupper är det så. När de börjar spela 11-manna är det två halvlekar.

2 gillningar

Jag har så många frågor.

I övrigt ett grandiost hotell som är en del av Hannover flygplats som har en pikant känsla av finlandsfärja av modell lite finare ändå.

5 gillningar

Har du startat Netscape?

USB-A som ett djur. :joy::joy:

Mjukstartar.

4 gillningar

Om dörren ser ut sådär, tänk bara vad som lever i heltäckningsmattan :nauseated_face:

Skulle köpa en kokplatta hos Kjelle, bla för ölbryggning. Men nu när jag skall beställa den så finns den inte längre. Fick tips på den av en bryggarkompis som var nöjd med den.

Den är på 2100w och har en termometer så man kan hålla rätt temperatur på bryggningen.

:frowning:

@MatsOlov
Visuellt sätt är detta samma platta, dessutom billigare:

Även denna via Amazon kan vara något:

2 gillningar

Inställt kundmöte, då förbereder jag för målaren



5 gillningar

Tack. Har kontaktat Bagaren&Kocken om det finns en probe till den.

1 gillning

Insåg att skugglisterna i genomgången mellan två rum satt felmonterade, dessutom var de fult gerade så plockade ner med

4 gillningar


Jag har nog kass humor men skrockade gott när jag såg.

5 gillningar

Som ett djur!